قوانین نوآوری تغییر می کند ، اما PIM همیشه در قلب آن باقی خواهد ماند

عکس پروفایل نویسنده

@shashin-shahشاشین شاه

شاشین شاه مدیر عامل شرکت خدمات جهانی Pimcore است.

نوآوری تعیین کننده چندین فاکتور ایستا و پویاست. سازمانهای مختلف به روشهای مختلف در مورد آن فکر می کنند. با این حال ، هدف از نوآوری اغلب حول دستیابی به اهداف خاص است. این می تواند در مورد حفظ مشتریان موجود ، به دست آوردن مشتریان جدید ، گسترش حضور در بازار و ایجاد جریان های درآمد باشد. در دنیای تجارت امروز ، با توجه به بالا آمدن سریع دیجیتال ، اختلالات تکنولوژیکی و بحران جهانی بهداشت که بر ما وارد شده است ، هرگز فوریت سازگاری بیشتر نبوده است.

امکانات درآمدزایی با استفاده از داده ها و روش های بالقوه مصرف و مهار قدرت داده ها نقشی اساسی در این آشفتگی بازی می کند. گارتنر پیش بینی کرده است که تا سال 2022 ، 35٪ از سازمان ها یا از طریق بازارهای رسمی داده آنلاین ، فروشنده یا خریدار داده خواهند بود. چه در سطح C-suite باشد و چه در بخش های دپارتمان / زیرمجموعه – مطالعه داده های گذشته و فعلی برای رونق بخشیدن ایده های نوآورانه و تصمیم گیری های خارج از حد حیاتی است.

مدیریت اطلاعات محصول (PIM): از هر لحاظ ممکن نوآوری را حفظ می کند

مدیریت موثر داده های محصول می تواند برای شرکت ها در پی نوآوری تغییر دهنده بازی باشد. به عنوان مثال ، تجزیه و تحلیل داده های محصول می تواند پایه و اساس اجرای موثر …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور