قطع شدن برنامه تسلا ادامه دارد، مشکلات اتصال به سرور | دانش مرکز داده

صاحبان تسلا نمی توانند وسایل نقلیه خود را قفل یا باز کنند یا ایستگاه های شارژ را با استفاده از این برنامه پیدا کنند. برنامه ای که صاحبان تسلا برای مدیریت وسایل نقلیه خود استفاده می کنند و سیستم Powerwall آنها از کار افتاده است که خطای 503 را برای نگهداری سرور ارائه می دهد.

برای اپراتورهای مراکز داده سازمانی، این قطع به عنوان مثال دیگری از نحوه خرابی سیستم ها عمل می کند. این با روند بیشتر خرابی های سیستم ناشی از خطای انسانی مرتبط است. گزارش رخداد نقض داده های Verizon در سال 2022 نشان می دهد که 82٪ از نقض های سیستم توسط انسان ایجاد می شود.

این قطعی فعلی ممکن است به یک مشکل مرکز داده اشاره داشته باشد زیرا شامل تعمیر و نگهداری سرور یا یک مشکل CSP است زیرا تسلا از on-prem و cloud برای مدیریت حجم کار داده استفاده می کند. تسلا در حال حاضر بارهای کاری را روی AWS میزبانی می کند، اما CSP هیچ قطعی سیستم را گزارش نمی کند.

کاربران در حدود ساعت 5:34 صبح به وقت شرقی شروع به گزارش مشکلات دسترسی به برنامه کردند و گزارش‌های مربوط به خطاهای نگهداری سرور همچنان به سایت‌های رسانه اجتماعی Reddit سرازیر می‌شود. توییتر، فیس بوک و در جامعه کاربران خود تسلا.

بر اساس گزارش روزنامه انگلیسی دیلی میل، به نظر می رسد این قطعی در حال حاضر تنها بر روی کاربران اروپا تاثیر گذاشته است. طبق گزارش آنها، دارندگان تسلا در چین از برنامه ای استفاده می کنند که روی پلتفرم دیگری میزبانی شده است و ما تاکنون هیچ مشکلی گزارش نشده است.

تاثیر قطعی تسلا چیست؟

طبق وب‌سایت دانلود اپلیکیشن تسلا، صاحبان تسلا از یک برنامه تلفن همراه ارائه شده توسط تسلا برای «دسترسی به خودرو و محصولات انرژی تسلا از هر نقطه‌ای» استفاده می‌کنند. به دلیل مشکلات دسترسی به سرور برنامه، رانندگان تسلا نمی توانند اتومبیل خود را قفل یا باز کنند یا دمای داخل خودکار را تنظیم کنند. آنها همچنین نمی توانند بررسی کنند که وسیله نقلیه تا چه حد می تواند پیش از شارژ شدن نیاز داشته باشد، و همچنین نمی توانند ایستگاه های شارژ را در نزدیکی پیدا کنند.

راه حل های قطعی تسلا چیست؟

کاربران می توانند با کارت های کلید فیزیکی خود به وسایل نقلیه خود دسترسی پیدا کنند و سپس آب و هوا را از سیستم داخلی خودکار کنترل کنند.

از تسلا در مورد وضعیت خاموشی صحبتی دارید؟

تسلا هیچ تیم ارتباطی خارجی ندارد. دانش مرکز داده در روز سه‌شنبه، 14 فوریه، با گروه روابط سرمایه‌گذار تماس گرفتیم و در ساعت 5:40 بعد از ظهر به وقت شرقی، پاسخی دریافت نکردند.

محصولات جانبی که تجزیه و تحلیل و پشتیبانی سیستمی را ارائه می دهند، شکاف های موجود در استراتژی ارتباطات تسلا را پر کرده اند. به عنوان مثال، Teslascope، یک برنامه نظارت بر تجزیه و تحلیل تسلا، زیرساخت مشترک تسلا در حال تجربه خرابی غیرمنتظره است.

و Stekker، برنامه‌ای که میزان مصرف انرژی برای پاوروال تسلا را اندازه‌گیری می‌کند، گزارش داد که برنامه تسلا در ساعت 1:36 بعد از ظهر به وقت شرقی، پشتیبان‌گیری و اجرا شده است. کاربران بلافاصله با این بیانیه مخالفت کردند و اسکرین شات هایی از پیام های خطای خود را به اشتراک گذاشتند.

اسکرین شات 2023-02-15 092836.jpg

ایلان ماسک، بنیانگذار و مدیر عامل تسلا، در 27 اکتبر 2022 فعالیت های توییتر را خریداری کرد و آن را به عهده گرفت.


در 15 فوریه 2023 ساعت 9:33 صبح به‌روزرسانی شد تا زمینه، زمان‌ها، منابع، تاریخ‌ها و اسکرین‌شات‌های بیشتری از ارتباطات کاربر در مورد قطع برنامه را در بر گیرد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور