قانون مرکز داده: چگونه قوانین جدید بر رشد صنعت تأثیر می گذارد | دانش مرکز داده

ویرجینیای شمالی یکی از بزرگترین بازارهای مرکز داده در جهان است. اما تهدیدات برای شهرت منطقه به عنوان “پایتخت مرکز داده” فراوان است.

در حالی که سرپرستان شهرستان در ویرجینیا شهرستان پرنس ویلیام رای مثبت داد منطقه بندی مناسب برای مرکز داده، ساکنان شهرستان فیرفکس با درخواست تغییر منطقه برای ساخت مرکز داده مخالفت کردند. قانونگذاران نه تنها توجه می کنند بلکه در حال انجام اقدامات نیز هستند.

به گزارش WTOP Newsچاپ پیترسن، سناتور ویرجینیا، لایحه‌ای ارائه کرد که «از وزارت انرژی می‌خواهد تأثیرات توسعه مرکز داده بر محیط زیست، اقتصاد، منابع انرژی و توانایی ویرجینیا برای دستیابی به اهداف کاهش کربن را مطالعه کند.» پترسن نیز معرفی کرد یک لایحه دیگر که در آن «محل یک مرکز داده فقط در مناطقی تأیید می‌شود که مرکز داده حداقل تأثیری بر منابع تاریخی، کشاورزی و فرهنگی داشته باشد و در فاصله یک مایلی پارک ملی یا پارک ایالتی یا سایر مکان‌های مهم تاریخی نباشد. ” علاوه بر این، این لایحه نیاز به ارزیابی سایت قبل از تصویب برای ارزیابی تأثیر مرکز داده بر منابع کشاورزی و تأثیر آن بر انتشار کربن و مصرف آب دارد.

در اقدامی مشابه، دانیکا روم، نماینده مجلس ویرجینیا، دو لایحه ارائه کرد: یکی که «به خطوط انتقال برق نیاز دارد. [to] به عنوان یک منافع عمومی ساخته شود» که در آن یک مرکز داده در مجاورت یک پارک ملی نبرد یا جنگل ایالتی باشد و دیگری که «به تکنیک های مدیریت آب طوفان برای مرکز داده نیاز دارد.[s]طبق گزارش WTOP News.

قانون جدید می تواند منجر به کاهش سرعت شود

این قوانین معلق می تواند رشد صنعت مرکز داده را کند کند. در آن پیش بینی مرکز داده برای سال 2023رویه اطلاعاتی مؤسسه Uptime خاطرنشان کرد که مقاومت شهرداری در برابر مراکز داده بزرگ جدید و همچنین افزایش مقررات از نظر کاهش کربن و پایداری می‌تواند فشار بیشتری را بر بخش مرکز داده وارد کند.

علاوه بر این، این نوع قوانین می تواند سرمایه گذاری های بالقوه را در معرض خطر قرار دهد، مانند برنامه ریزی شده آمازون 35 میلیارد دلار برای مراکز داده جدید در ویرجینیا تا سال 2040. شرکت‌های مرکز داده ممکن است استراتژی توسعه خود را متوقف یا تجدید نظر کنند یا به مکان‌های کمتر اصلی که برای ساخت مرکز داده بازتر هستند، نگاه کنند.

احتیاط: افزایش هزینه ها و تاخیرها ناشی از قوانین جدید مرکز داده

محدودیت‌های مراکز داده جدید نیز می‌تواند منجر به الزامات نظارتی سخت‌گیرانه‌تر شود. بر اساس داده‌های گزارش مؤسسه Uptime، Loudoun County در ویرجینیا از سپتامبر 2022 ساخت مراکز داده جدید را به مناطق مشخص محدود کرد، که پس از آن، آنها را ملزم به انجام فرآیندهای تأیید طراحی و مجوزهای سخت‌تر و رعایت استانداردهای پایداری بالاتر، از جمله کاهش نویز می‌کند.

در همین حال، شهر گروتن در کانکتیکات از ژوئن 2022 توقفی یک ساله در ساخت مراکز داده جدید اعلام کرد. پس از برداشته شدن تعلیق، انتظار می رود مقررات محیطی و سر و صدای سخت تری برای ساختمان های جدید وجود داشته باشد.

موسسه Uptime خاطرنشان می‌کند که برآوردن الزامات پایداری دقیق‌تر هزینه‌ای دارد – از جمله سیستم‌های خنک‌کننده با انرژی کارآمد، هزینه‌های مهندسی، تغییرات ساختاری، و سایر هزینه‌های سرمایه – در نتیجه بودجه شرکت‌های مرکز داده را سخت‌تر می‌کند. هزینه‌های اضافی حتی می‌تواند منجر به تاخیر یا لغو پروژه شود – که سرعت رشد صنعت مرکز داده را بیشتر کاهش می‌دهد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور