قابلیت کنترل برای سیستم های هوش مصنوعی چیست؟

تصویر
عکس پروفایل Modzy Hacker Noon

@دنجمد روز

یک بستر نرم افزاری برای سازمان ها و توسعه دهندگان برای استقرار ، نظارت و دریافت ارزش از AI – در مقیاس مسئولانه.

تا همین اواخر ، ما روایت “جعبه سیاه” پیرامون هوش مصنوعی را به عنوان یک شر ضروری که نمی توان از AI به عنوان یک مفهوم برون یابی کرد ، پذیرفتیم. ما فهمیدیم که معاملات گاهی برای دستیابی به دقت عملکرد در هزینه شفافیت و تبیین ضروری است.

خوشبختانه در چند سال گذشته پیشرفت هایی صورت گرفته است که توضیح اینکه چرا مدل های هوش مصنوعی به تصمیم گیری می رسند ، از نظر فنی امکان پذیر است ، که نقطه عطفی برای آینده این فناوری تحول آفرین است.

برای اینکه هوش مصنوعی به جریان اصلی تبدیل شود ، باید در مورد چگونگی تصمیم گیری های مجهز به هوش مصنوعی شفافیت و بینش داشته باشیم – به این معنی که باید بتوانیم فاکتورهای موثر در تصمیم گیری را مشخص کنیم.

رویکرد امروز پر از خطر است زیرا سازمانها برای اعتماد و توجیه کار خود به دانشمندان داده های بیش از حد سنگین اعتماد می کنند. این روش خود را منطبق با مقیاس مورد نیاز برای هوش مصنوعی در مقیاس سازمانی نمی کند و نیاز به صرف وقت اضافی زیادی برای توضیح دارد. در عوض ، سازمان ها باید به دنبال استفاده از ابزاری باشند که امکان کنترل برای ردیابی رفتار و کاربرد هوش مصنوعی را با گذشت زمان در داخل سازمان فراهم کند.

ModelOps …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور