فیس بوک موضوعات و روندهای 2021 را شناسایی می کند

فیس بوک داده های ناشناس از موضوعات مهم برای افراد مهم در فیس بوک و اینستاگرام را برای درک روند کاربران مطالعه کرد آنها بینش های متعددی را کشف کردند که نشان می دهد مهمترین موضوعات و روندها برای سال 2021 خواهد بود.

چهار موضوع موضوعی و گرایشهای پرطرفدار

فیس بوک بینش آنها را در چهار دسته گسترده سازمان داد.

  1. آموزش و عمل
  2. فن آوری
  3. شیوه زندگی
  4. اوقات فراغت

آموزش و عمل

ایالات متحده

با آموزش و اقدام ، فیس بوک روندی را در رسانه های اجتماعی برچسب گذاری می کند که علاقه کاربران به یادگیری در مورد وضعیت جامعه و سیاست به صورت محلی و در سراسر ایالات متحده و جهان از آگاهی به یادگیری فعال و سپس به عمل افزایش می یابد.

فیس بوک از جنبش Black Lives Matter به عنوان نمونه ای از نحوه آموزش و اقدام کاربران فیس بوک و اینستاگرام استفاده کرد.

بینش کاربران فیس بوک

طبق فیس بوک:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“دستورالعمل های مشترک برای تماس با مقامات منتخب تأکید بر سرمایه گذاری مجدد در دولت محلی است و مردم از سیاست هایی حمایت می کنند که به نفع شهرها ، شهرها و محله های آنها باشد.

مردم وقت و پول خود را به سمت وکالت سوق می دهند … “

گرایشهای استرالیا

فیس بوک همچنین یک روند جالب در استرالیا را که مربوط به کتاب است برجسته کرد. کاربران به طور فزاینده ای علاقه مند به صحبت در مورد نویسندگان و کتاب ها هستند. فعالیت های مرتبط با ادبیات شامل پیوستن به باشگاه های آنلاین کتاب برای معاشرت با دیگران با علاقه مشترک به کتاب بود.

داده های فیس بوک نشان می دهد که بحث های مربوط به نویسندگان ، ادبیات و تاریخ افزایش یافته و تا سال 2021 ادامه خواهد داشت.

روند فیس بوک برای استرالیا

“فراتر از خود کتاب ها ، کتابفروشی های کوچک حضور آنها را در جوامع محلی تقویت می کنند ، 9 سخنرانی آنلاین ، گروه های بحث و داستان های کودکان. همچنین كتابخانه ها با تحویل كتابها و فراخوانی برای بررسی افراد مسن ، نقش فعالی در جامعه داشته اند. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

2021 روند زندگی

روند زندگی در گذشته بیشتر به مسافرت ، غذا و نوشیدنی ، سرگرمی و مد می چرخید. گزارش موضوعات و روندهای 2019 روندهای برجسته را برجسته می کند بیرون از خانه:

“محصولات سبز و پایداری نشان دهنده آگاهی زیست محیطی جدیدی در سراسر زیبایی ، مد و سفر است. مباحث مربوط به غذا نیز خارج از بحث آشپزی ظاهر شد ، زیرا افراد علاقه جدیدی به مزایای سلامتی و سلامتی برخی مواد داشتند. و اکنون شاهد تمرکز زدایی از مدل های سنتی در مواردی مانند ورزش ، خرید و حتی زمان نمایش هستیم. “

گزارش موضوعات و روندهای 2021 نشان می دهد که موضوعات و روندهای زندگی در انگلیس ، کانادا و ایالات متحده در اطراف خانه می چرخند و واقعیت زندگی را در یک بیماری همه گیر منعکس می کنند.

موضوعات پرطرفدار شامل باغبانی ، روندهای فرهنگی گاه به گاه با الهام از واقعیت کار در محیط خانه است و خودتان (DIY) آن را بازسازی کنید.

باغبانی برای مصرف کنندگان مهم است

گزارش فیس بوک روند باغبانی را برجسته کرد:

“تازه حتی در باغبانی آشپزخانه ، بسیاری از آنها در مورد نحوه تهیه کتاب و منابع آنلاین برای فصل اول خود در خاک مشورت می کنند. جستجو برای “چگونه می توان آووکادو پرورش داد” ، به عنوان مثال ، در اواسط آوریل 2019 و 2020 100 برابر افزایش یافته است. “

روند فیس بوک در مورد باغبانی

فرهنگ گاه به گاه

فیس بوک به روندی اشاره کرد که آن را نامگذاری کرد فرهنگ گاه به گاه. فرهنگ گاه به گاه بازتاب این واقعیت است که بسیاری از افراد مجبور نیستند بر قسمتهای بیرونی خود مانند مدل مو یا مد تمرکز کنند. تمرکز مصرف کننده به سمت لباس راحت ، مراقبت از خود و آنچه فیس بوک اصالت بیشتری در برقراری ارتباط می داند ، قرار گرفته است.

فیس بوک توضیح می دهد:

“از دیرباز ، مردم تلاش کرده اند تا نسخه های صیقلی از خود را ارائه دهند ، لباس و لبخند را به دفتر ، قرار ملاقات و حتی فروشگاه می گذارند. با جلسات حضوری که عمدتاً در حالت تعلیق است و صفحه نمایش فیلم پنجره ای مجازی به زندگی در خانه مردم ارائه می دهد ، آمریکایی ها اصالت را بر ظاهر اولویت می دهند ، حتی اگر این به معنای آسیب پذیر بودن باشد.

نمودارهای روند فیس بوک در مورد اصالت

گرایشهای خانگی کانادا

فیس بوک روند تمرکز بر خانه را به معنای واقعی تمرکز بر روی خانه برجسته کرد. موضوعات و گرایش های رایج در کانادا مواردی بودند که ساخت خانه را انجام می دادند تا فعالیت هایی را که قبلاً در خارج از خانه انجام می شد و اکنون در داخل خانه انجام می شود ، انجام دهند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مباحث معمول ایجاد فضای کار اما همچنین فضای مدرسه و کار کردن بود. موضوعات دیگر شامل اصلاح حیاط خانه بود.

عکس صفحه نمودار گرایش از موضوعات خانه

فیس بوک خاطر نشان کرد:

“در حیاط خانه ها و بالکن ها ، مردم در حال نصب تختخواب های برجسته برای باغبانی و افزودن مبلمان چمن هستند. 27 در داخل خانه نیز به همان اندازه مشغول کار است که کارگران از بداهه کاری فضای میز فارغ التحصیل می شوند تا ساختمان های ارگونومیک دفتر خانه و محاصره مناطق برای ورزش را انجام دهند. همانطور که مردم به طور فزاینده ای در مکان های خود کار می کنند و بازی می کنند ، از خانه های خود بیشتر درخواست خواهند کرد … “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

فن آوری

فیس بوک بر افزایش نقش فناوری در سراسر جهان برای تسهیل تجارت آنلاین در مکانهایی که خرید آنلاین هنوز در کشورهای دیگر موفق نشده است ، اشاره کرد.

از هند گرفته تا استرالیا تا مکزیک. هند و مکزیک به دلیل اتصال به اینترنت و ترجیح خرید با پول نقد ، در خرید آنلاین مشکلی دارند. استرالیا دارای مسائل مربوط به مشکلات در زایمان به جمعیتی بود که بسیار پراکنده است.

در هند ، تجارت الکترونیکی ، سرگرمی در منزل به علاوه کار و فعالیت های آموزشی به طور فزاینده ای در حال حرکت آنلاین هستند.

استرالیا به سمت آنچه فیس بوک آن را نسخه ترکیبی خرید آنلاین می خواند ، است. این نشان دهنده ترکیبی از خرید آنلاین همراه با تحویل و خرید آنلاین با وانت در فروشگاه است.

مکزیک توسط Neo Banking ، نوعی پرداخت بدون نقد از طریق بانک هایی که هیچ حضور فیزیکی در بانک ندارند ، تغییر شکل داده است. این اجازه می دهد تا بیشتر و بیشتر مصرف کنندگان مکزیکی از روش های پرداخت بدون پول استفاده کنند.

طبق فیس بوک:

وی افزود: “مشتریان همچنین به دنبال گزینه های امن تر خرید اول دیجیتال هستند و بسیاری از مشاغل پرداخت های بدون پول را اتخاذ می كنند. این ممکن است منجر به تغییرات پایدار در نحوه بانکداری و خرید مردم شود: یک مطالعه پیش بینی می کند دو سوم مکزیکی ها استفاده نقدی آنها را در آینده کاهش می دهد. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

موضوعات و موضوعات خرید آنلاین 2021

گزارش فیس بوک نشان داد که چگونه خرید آنلاین همچنان به روش استاندارد خرید کالا تبدیل می شود. این همچنین نشان می دهد که مصرف کنندگان چگونه بر خریدهایی که زندگی خانه آنها را افزایش می دهد متمرکز شده اند. پیش بینی می شود این روند تا سال 2021 ادامه یابد.

استناد

گزارش فیس بوک 40 صفحه ای را بخوانید:

گزارش موضوعات و روند 2021 از IQ فیس بوک

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور