فیس بوک در مورد 19.2 میلیون پست خشونت با استفاده از هوش مصنوعی اقدام می کند

عکس پروفایل نویسنده

@xplormediaراوی کومار

راوی کومار یک بازاریاب و ویرایشگر دیجیتال است که 5 سال در دنیای دیجیتال کار می کند. او عاشق کلیک کلیک و راه رفتن در اطراف است.

محققان هوش مصنوعی فیس بوک از فناوری های پیشرفته و یادگیری ماشینی برای توسعه سیستمی با سطح هوش برابر انسان استفاده کرده اند. هوش مصنوعی فیس بوک را با ابزارهای مختلف ، از جمله ماژول های گفتگوی تعاملی ، ربات های چت ، نظرسنجی ها ، نظرسنجی ها و موارد دیگر ، قادر و مجهز می کند.

دهه هاست که شاهد رشد و پیشرفت فیس بوک هستیم. این فقط یک سایت صرف برای معاشرت مردم نیست. این یکی از مهمترین رسانه های اجتماعی و ابزارهای بازاریابی است. چطور؟ فیس بوک رابط کاربری خود را با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی تزریق کرده و با موفقیت در آن حوزه در حال سرویس دهی به مشتریان است. در نظر گرفته شده است که یک بستر عالی برای تجارت به دنبال روابط طولانی مدت است.

بگذارید ببینیم چگونه

هوش مصنوعی چگونه رسانه های اجتماعی را متحول می کند؟

در جهان ، در تحولات تجاری همیشه دو نکته اصلی وجود دارد. یا اخلالگر هستید یا تمایز دهنده. هوش مصنوعی به شما کمک می کند هر دو باشید. هوش مصنوعی از نظر تاکتیکی فضای کار ما را مختل می کند و فن آوری هایی که با مشاغل کوچک تا بزرگ جفت می شوند با ایجاد تفاوت در آنها برتری بیشتری نسبت به یکدیگر دارند.

بسیاری از کارشناسان مانند ایلان ماسک معتقدند که ورود هوش مصنوعی باعث می شود که مکان های کار در سطح جهان باهوش تر و مبتنی بر داده محور باشند ، همانطور که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور