فیس بوک افزودن برچسب های متنی به صفحات مشاهده شده در خبرخوان ها

فیس بوک اعلام کرد شروع به افزودن برچسب به مقالات از صفحات فیس بوک می کند که در فیدهای خبری اعضا نشان داده می شود به عنوان راهی برای ایجاد زمینه بیشتر برای نوع صفحه ای که مقاله را تولید می کند. این آزمایشی است که محدود به ایالات متحده است.

نمونه هایی از برچسب هایی که می توانند استفاده شوند “مقام دولتی، “”صفحه طرفداران“و”صفحه طنز

متن صفحات فیس بوک

زمان هایی وجود دارد که درک متن یک مقاله مهم است زیرا مقاله در صورت وجود اطلاعات اضافی بیشتر معنی می یابد.

به عنوان مثال برخی از مقالات در خبرخوان فیس بوک هجو است. طنز شوخ طبعی است ، غالباً به صورت اغراق یا موقعیت های غیرقابل تصور به منظور سرگرم کردن مردم و نهادهای دیگر است.

اما گاهی اوقات این طنز ممکن است برای شخصی که از این موضوع آگاه نیست که چیزی به معنای شوخی است و عنوان مقاله واقعاً گرفته شده است ، واقعی به نظر برسد.

در اینجا تصویری از گزارش “اخبار” سایت طنز The Onion وجود دارد. به نظر می رسد یک ویدیوی خبری واقعی است اما در واقع فقط هجو است.

عکس صفحه ای از یک فیلم فیس بوکی توسط The Onion که شبیه گزارش خبری است

عکس صفحه فیلم اخبار طنز

در این مورد ، این یک گزارش “طنز” است که برخی از نگرانی های سیگاری های گلدان را نسبت به اینکه دیگران از داشتن ماری جوانا مطلع شده اند ، مسخره می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

فیس بوک در مورد سیاست جدید توئیت کرد:

“از امروز در ایالات متحده ، ما در حال آزمایش روشی هستیم تا زمینه بیشتری برای مردم در مورد صفحاتی که مشاهده می کنیم ، داشته باشیم. ما به تدریج برچسب هایی از جمله “مقامات عمومی” ، “صفحه طرفداران” یا “صفحه هجو” را برای پست های News Feed شروع خواهیم کرد ، بنابراین مردم می توانند درک کنند از چه کسی می آیند. “

پاسخ به اعلامیه فیس بوک در توییتر بیانگر فضای بیش از حد سیاسی امروز و بی اعتمادی عمومی به فناوری بزرگ است.

چه کسی برچسب های مقاله را در صفحات فیس بوک اعمال می کند؟

با این وجود برخی نگرانی های معتبر در مورد تعصب در روند برچسب گذاری و اینکه برخی از برچسب ها ناعادلانه هستند ابراز شد. این ترس ها ممکن است بی دلیل باشد.

توییت اعلام شده سیاست جدید فیس بوک حاوی س FAالات متداولی درباره این خط مشی است که نشان می دهد صفحات فیس بوک می توانند خود را برچسب گذاری کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این همان چیزی است که در س FAالات متداول وجود داشت:

صفحات طنز چیست؟

آنها راهی برای اشتراک نظرات اجتماعی مردم با استفاده از شوخ طبعی ، اغراق و پوچ برای بیان نکته هستند.

چرا آنها به عنوان صفحات طنز برچسب گذاری شده اند؟

پست های صفحات طنز می توانند بسیار شبیه پست های چهره های عمومی یا منابع خبری متعارف باشند. صفحات می توانند خود را به عنوان صفحات طنز برچسب بزنند تا از این سردرگمی جلوگیری کنند. “

نقل قول از یک سQال متداول درباره برچسب ها به شدت نشان می دهد که صفحات فیس بوک خودشان برچسب گذاری را انجام می دهند. اگر چنین است ، هیچ نگرانی در مورد استفاده از برچسب نامناسب وجود ندارد.

عکس صفحه برچسب مقاله صفحه فیس بوک

س Facebookالات متداول فیس بوک

اگرچه به نظر می رسد که سرپرستان صفحه فیس بوک قادر به انتخاب برچسب های خود هستند ، اما ممکن است برای هر کسی که رسانه های اجتماعی را تحت تأثیر قرار می دهد در ایالات متحده مدیریت می کند که آیا فیس بوک برچسب مقاله ای را به پست های صفحه فیس بوک اضافه می کند که در عضو نشان داده می شود ، محتاطانه است خبرهای فیس بوک و تأیید صحت اگر این برچسب های مقاله به درستی آنچه که صفحه فیس بوک است را توصیف می کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

نقل قول:

اطلاعیه فیس بوک را در توییتر بخوانید

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور