فناوری جدید برای سوالات جستجوی پیچیده

گوگل قصد دارد با فناوری جدیدی به نام Multitask Unified Model یا به اختصار “MUM” به س quالات جستجوی پیچیده تری پاسخ دهد.

گوگل روز سه شنبه در کنفرانس ورودی و خروجی خود فاش کرد که در حال بررسی چگونگی استفاده از MUM برای درک بهتر زبان و ارائه پاسخ های مفید است.

MUM هنوز زنده نیست ، اما Google نگاه نادری به نحوه توسعه آن داشت. در اینجا نکات برجسته اعلامیه Google وجود دارد.

Google MUM به انجام کارها کمک می کند

هدف Google با MUM کمک به کاربران در انجام کارها با جستجوی کمتر است.

به طور متوسط ​​، Google متوجه می شود که افراد برای انجام کارهای پیچیده هشت جستجو لازم دارند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Google آینده ای را متصور است که MUM بتواند پاسخی به س complexالات پیچیده مانند: “من کوه را قدم زدم. آدامز و اکنون می خواهید کوه را پیاده روی کنید. فوجی در پاییز سال آینده ، برای تهیه چه کار دیگری باید انجام دهم؟ “

در حال حاضر ، کاربران باید برای یافتن اطلاعات مختلف برای پاسخ به این سوال جستجو کنند ، مانند ارتفاع هر کوه ، میانگین دما در پاییز ، دشواری مسیرهای پیاده روی ، دنده مناسب برای استفاده و موارد دیگر.

گوگل پاسخ MUM را که می تواند به پاسخی که یک متخصص پیاده روی در مورد همان سوال ارائه می دهد ، مقایسه می کند.

مادر می تواند درک کند کاربر در حال مقایسه دو کوه است ، که نشان می دهد ارتفاع و اطلاعات مسیر ممکن است مرتبط باشد. بنابراین می تواند درک کند که “آماده سازی” ممکن است شامل فعالیت هایی مانند آموزش تناسب اندام و یافتن وسیله مناسب باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

علاوه بر این ، MUM می تواند بینشی مبتنی بر دانش عمیق از جهان را کشف کند ، به این معنی که می تواند به اطلاعاتی مانند پاییز ، فصل بارندگی در کوه اشاره کند. فوجی بنابراین کاربر ممکن است به کت ضد آب نیاز داشته باشد.

MUM قادر است زیرمجموعه های مفیدی را برای کاوش عمیق تر ، مانند چرخ دنده با بالاترین درجه یا بهترین تمرینات آموزشی ، نشان دهد. نتایج جستجو کاربر را به سمت مقالات ، فیلم ها و تصاویر مفید از سراسر وب هدایت می کند.

“موتورهای جستجوی امروز کاملاً پیشرفته نیستند تا بتوانند همانطور که یک متخصص پاسخ می دهد ، پاسخ دهند. اما با یک فناوری جدید به نام Multitask Unified Model یا MUM ، ما در حال کمک به شما در این نوع نیازهای پیچیده هستیم. بنابراین در آینده ، برای انجام کارها به جستجوی کمتری نیاز خواهید داشت. “

فناوری پشت مادر

مشابه BERT ، MUM نیز بر اساس معماری Transformer ساخته شده است ، اما گفته می شود 1000 برابر با توانایی چند وظیفه ای برای باز کردن قفل اطلاعات به روش های جدید ، 1000 برابر قدرتمندتر است.

گوگل می گوید MUM قادر است اطلاعات را در زبان ها و قالب های مختلف درک کند تا کامل ترین نتایج را به کاربران ارائه دهد.

“مادر نه تنها زبان را می فهمد ، بلکه آن را تولید می کند. این برنامه به طور همزمان در 75 زبان مختلف و بسیاری از وظایف مختلف آموزش داده شده است ، که به آن امکان می دهد درک جامع تری از اطلاعات و دانش جهانی نسبت به مدل های قبلی ایجاد کند.

و MUM چند مد است ، بنابراین اطلاعات مربوط به متن و تصاویر را می فهمد و در آینده می تواند به روش های بیشتری مانند ویدیو و صدا گسترش یابد. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

گوگل آزمایش آزمایشی داخلی MUM را آغاز کرده و قول می دهد که از این هوش مصنوعی پیشرفته برای نتایج جستجو به روشی مسئولانه استفاده کند.

قبل از شروع به کار ، MUM همان آزمایش جدی را برای هر به روزرسانی در جستجوی Google انجام می دهد. این شرکت می گوید توجه ویژه ای به الگوهایی نشان می دهد که بیانگر سوگیری در یادگیری ماشین است.

به دنبال ویژگی ها و بهبودهای MUM باشید که در ماه ها و سال های آینده در محصولات Google ارائه می شوند.

منابع: گوگل

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور