فناوری برای ایجاد احساس امنیت در اینترنت

عکس پروفایل نویسنده

پیشرفت فناوری به طور قابل توجهی انقلابی در نحوه زندگی ، کار ، تعامل و موارد دیگر ایجاد کرده است. جهان با سهولت اشتراک اطلاعات ممکن امروز به سرعت در ارتباط است. اختراعاتی مانند یادگیری ماشینی ، هوش مصنوعی و رایانش ابری تنها برخی از نمونه های توانایی های بی پایان فناوری است. همانطور که فناوری زندگی ما را بهبود می بخشد ، جرایم سایبری همچنان بیداد می کند و بیشتر مردم همچنان در مورد ایمنی خود و اطلاعات خود تعجب می کنند.

حقیقت این است که در حالی که مجرمان اینترنتی از مزایای سیستم استفاده می کنند و باعث خرابی می شوند ، پیشرفت های فناوری در تلاشند تا امنیت و کارایی سیستم ها و زندگی ما را بهبود بخشند.

در اینجا چند روش وجود دارد که با استفاده از فناوری می توانید در اینترنت احساس امنیت بیشتری کنید.

1. VPN ها فعالیت آنلاین را تضمین می کنند

از آنجا که کار از راه دور به روشی معمول کار مدرن تبدیل می شود ، بیشتر ما عاشق راحتی کار در فضاهای عمومی مانند کتابخانه و کافی شاپ ها هستیم. ایده استفاده از وای فای رایگان در پیشنهاد برای صرفه جویی در مصرف چند سکه در هزینه اینترنت ، جذاب تر است.

با این وجود ، این شبکه ها معمولاً فاقد امنیت هستند و این باعث می شود افراد بدخواه نیز فریبنده باشند. این افراد به راحتی می توانند آنچه را که در اینترنت می گذرد استراق سمع کنند و اطلاعات ما را آسیب پذیر کنند.

خوشبختانه ، اختراع VPN ها می توانند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور