فقط وارد: مقامات کره جنوبی به مرکز داده حمله می کنند | دانش مرکز داده

یک درس از آتش سوزی اخیر مرکز داده کره جنوبی که بر ستون زیرساخت دیجیتال این کشور تأثیر می گذارد: افزایش مقررات دولتی می تواند تنها یک قطعی برای عملیات مرکز داده شما باشد.

مقامات کره جنوبی امروز به مقر SK C&C یورش بردند تا دلیل واقعی آتش سوزی مرکز داده شنبه گذشته را که باعث قطعی محبوب ترین سرویس های آنلاین این کشور، Kakao و Naver شد، بیابند.

پیامدهای آتش‌سوزی مرکز داده شدید بوده و شامل گمانه‌زنی‌هایی در مورد خرابکاری احتمالی، استعفای ارائه‌دهنده مرکز داده SK C&C، و از همه نگران‌کننده‌تر برای برخی، افزایش مقررات مراکز داده در سراسر کشور است.

تیم کرافورد، مشاور استراتژیک CIO برای شرکت خدمات مشاوره ای و تحقیقاتی Avoa گفت: “با توجه به افزایش حساسیت برای عملیات مرکز داده، هر حادثه ای باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد تا مطمئن شود که واقعاً یک تصادف بوده و چیزی نگران کننده تر نیست.” دانش مرکز داده.

2GEGJFE.jpg
مرکز داده SK C&C در Pangyo Techno Valley در Seongnam-si، نزدیک پایتخت کره جنوبی، سئول واقع شده است.

در ایالات متحده، به دلیل افزایش تمرکز عملیات مرکز داده و تأثیر بالقوه از دست دادن داده، انتظار دارم در آینده نزدیک شاهد مقررات بیشتری برای مراکز داده مبتنی بر ایالات متحده و EMEA باشیم.

افزایش بررسی دقیق روی عرشه برای مراکز داده کره جنوبی

مردم کره جنوبی به دلیل آتش سوزی مرکز داده، توانایی چت کردن از طریق دستگاه های تلفن همراه را برای چهار روز قطع کردند. به گزارش خبرگزاری یونهاپ، سازمان‌های مدنی دولت کره جنوبی را متهم می‌کنند که به شرکت ارتباطات سیار Kakao اجازه داده است تا انحصار پیام‌رسانی تلفن همراه در این کشور را به دست آورد.

تأثیر این قطعی، تأثیرات گسترده‌ای بر روی 43 میلیون کاربر فعال روزانه کاکائو داشت و ارتباطات کسب‌وکارها، مدارس و والدین را کاهش داد. در کشوری با نزدیک به 51 میلیون نفر، قطع برق زندگی روزمره اکثریت ساکنان را تحت تأثیر قرار داد. حتی تلاش‌های خدمات بهداشت عمومی کشور برای مهار و نظارت بر کووید با سرویس پیام‌رسانی Kakao مرتبط است.

این امر دولت کره جنوبی را برای نشان دادن اقدام فوری تحت فشار قرار داد که باعث حمله صبح جمعه شد.

رئیس جمهور کره جنوبی، یون سوک یول، اعلام کرد که کمیسیون تجارت منصفانه این کشور در حال بررسی این موضوع است و کاکائو را “زیرساخت های اساسی” اعلام کرد زیرا بسیاری از خدمات حیاتی به زمان فعال بودن/در دسترس بودن سازمان وابسته هستند.

عواقب ناشی از آتش سوزی این مرکز داده هنوز به پایان نرسیده است. پرزیدنت یون همچنین از راه اندازی یک کارگروه برای مطالعه قطعی SK C&C خبر داد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور