فقط در: گسترش مرکز داده استان پرنس ویلیام OKs | دانش مرکز داده

ناظران شهرستان در یک شهرستان بوکولیک در مجاورت Loudoun County، ویرجینیا، به تازگی به تصویب منطقه‌بندی مناسب برای مرکز داده برای 2139 هکتار از زمین‌های روستایی این شهرستان رأی دادند.

هیئت ناظران شهرستان پرنس ویلیام صبح امروز با رای 5 به 2 به “PW Digital Gateway” این شهرستان رای داد و به شرکت های مرکز داده مانند QTS Realty Trust و Compass Datacenters این فرصت را داد تا از نزدیکی منطقه به کوچه مرکز داده و مرکز داده آن استفاده کنند. – زیرساخت های آماده

بهترین در جهان امروز، “کمربند بتنی” فردا؟

گزارش ها نشان می دهد که کریس کورتیس، یکی از بنیانگذاران Compass Datacenters، زمین در امتداد منطقه پیج لند کانتی پرنس ویلیام را به عنوان برخی از “بهترین ها در جهان” برای مراکز داده می بیند.

نانسی نواک، مدیر ارشد نوآوری مرکز داده قطب نما، گفت: «ما بسیار هیجان زده هستیم که این آیتم دستور کار تصویب شد و مشتاقانه منتظر هستیم که در فضای زیرساخت دیجیتال ارائه دهندگان آن باشیم. به Data Center Knowledge گفت. دگرگونی دیجیتال برای جهان بسیار حیاتی است و دسترسی به داده هایی که فرصت ها و کاربردهای حیاتی را برای انسان ها در همه جا فراهم می کند برای پایداری، تنوع، سلامت و رفاه، آموزش و راه حل های نوآورانه برای چالش های جهانی مهم است.

ناظران طرفدار دروازه دیجیتال PW می خواهند پایه مالیات تجاری را برای منطقه گسترش دهند. در حالی که مخالفان پر سر و صدا، مانند جنین لاوسون، سرپرست کانتی پرنس ویلیام، ترجیح می دهند مراکز داده در منطقه پوشش داده مرکز داده منطقه فرصت باقی بمانند. ناظر لاوسون اشاره کرد که وابستگی به یک صنعت می‌تواند شاهزاده ویلیام را به یک “کمربند بتنی” شبیه به شهرستان‌های کمربند رست در ایالت‌هایی مانند نیویورک، پنسیلوانیا، اوهایو و ویرجینیای غربی تبدیل کند که پس از رها کردن کارخانه‌ها، کاهش شدیدی را تجربه کردند.

نتیجه: QTS و Compass احتمالاً تأیید Rezoning را دریافت می کنند

با تأیید دروازه دیجیتال PW، QTS و Compass اکنون می‌توانند برای تغییر مساحت قطعات روستایی در منطقه Pageland Lane درخواست دهند.

این تصمیم در مواجهه با مخالفت شدید ساکنان که نگران هستند ساخت و ساز باعث ایجاد صدا، آلودگی و اشباع بیش از حد شود (وابستگی شدید به یک صنعت برای اقتصاد محلی) صورت می گیرد. این مسائل برای کسانی که با اعتراضات مرکز داده NIMBY آشنا هستند جدید نیست.

آنچه نسبتاً جدید و بسیار تأثیرگذار است، اعتراض مبتنی بر زمینه های فرهنگی و تاریخی است. بخش پیج لند کانتی پرنس ویلیام اهمیت فرهنگی عمیقی برای جوامع آفریقایی-آمریکایی و بومیان آمریکایی در آنجا دارد، زیرا مکان های دفن، چه علامت گذاری شده و چه بدون علامت، که چشم انداز منطقه را پر کرده است.

یادداشت حفاظتی ساکنان تاریخی پیج‌لند دارای میدان‌های نبرد مقدس از جنگ داخلی ایالات متحده است.

کارکنان دفتر توسعه اقتصادی شهرستان پرینس ویلیام، در طی ارائه اولیه به هیئت ناظران شهرستان، استفاده از دروازه دیجیتال PW را توصیه کردند. به گزارش InsideNoVA.com، این جلسه به دلیل نظرات عمومی 239 نفر (چه به صورت آنلاین و چه حضوری) 14 ساعت به طول انجامید.

تأیید دروازه دیجیتال PW، مقرراتی را برای توسعه دهندگان مرکز داده وضع می کند تا بقایای انسان کشف شده را مجدداً باز کنند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور