“فقط” خبرنامه هوش مصنوعی موردنیاز شما

تصویر
عکس پروفایل Louis Bouchard Hacker Noon

@واتسایلویی بوچارد

من شرایط و اخبار هوش مصنوعی را برای افراد غیر متخصص توضیح می دهم.

من می دانم که امروزه خبرنامه های زیادی وجود دارد ، به خصوص در هوش مصنوعی ، اما این یکی متفاوت است. بسیاری از خبرنامه های هوش مصنوعی بسیار شبیه به هم هستند و در نهایت ایمیل یکسانی را از چندین منبع دریافت می کنید.

من این را می دانم زیرا وقتی شروع به هوش مصنوعی کردم ، در همه خبرنامه هایی که می توانم پیدا کنم مشترک شدم ، بیشتر آنها در اینجا ذکر شده اند. اشتباه نکن آنها عالی هستند.

متأسفانه ، بیشتر آنها محبوب ترین مقاله ها را بدون درج جزئیات ذکر می کنند. من بعنوان یک محقق ، خصوصاً مورد جدید مقاله های دارای کد را دوست دارم. تنها نکته این است که بسیار تکراری است زیرا محبوب ترین مقالاتی را که بیشتر قبلاً در LinkedIn یا Twitter دیده ایم به اشتراک می گذارد.

حداقل ، آنها کد را به اشتراک می گذارند و کمی توضیح می دهند ، که بسیار جالب است! اگر می خواهید محبوب ترین مقالات را دنبال کنید ، باید 42 مقاله را که مقاله های پرطرفدار تهیه شده توسط محققان و روزنامه های روزانه را نشان می دهد که تمام مقالات پرطرفدار را در توییتر نشان می دهد ، بررسی کنید.

خلاصه هفتگی هوش مصنوعی شما

تفاوت با سایر خبرنامه های هوش مصنوعی این است که من فقط یک مقاله در هفته به اشتراک خواهم گذاشت ، اما این ایمیل حاوی همه چیز درباره مقاله است ، از جمله:

– ویدئویی که آن را به وضوح توضیح می دهد
– آ…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور