فضاهای DeFi و NFT با یک مشکل روبرو هستند: FIAT

عکس پروفایل کریستوفر هکر نون

تنها در سال 2021 ، محدودیت بازار NFT بیش از 1700٪ افزایش یافت ، شبیه انفجار در بازار DeFi در سال 2020. اکنون بیش از هر زمان دیگر ، صنعت رمزنگاری با تقاضای محدود برای مالکیت اعمال شده توسط بلاکچین و راه حل های اقتصادی طراحی شده برای دارایی های دیجیتال مواجه است.

اما یک صید وجود دارد. سرمایه گذاران ، هنرمندان ، سازندگان محتوا و گردآورندگان به طور یکسان باید خود را با الگوهای در حال ظهور رمزنگاری مالی و محدودیت هایی که برای باز کردن قفل بازارهای NFT و DeFi به همراه دارد ، آشنا کنند.

به راحتی می توان فهمید که چرا چنین الزامی برای عموم مردم ناخوشایند به نظر می رسد ، که اکثر آنها ممکن است در این زمینه مهارت کافی نداشته باشند. با توجه به این نکته ، برجسته سازی اهمیت درگاههای فیات در جنبش NFT و DeFi ضروری شده است.

NFT و DeFi مخاطبان اصلی را جذب می کند

فناوری اساسی NFT و DeFi ابزاری مناسب برای تحقق بخشیدن به برخی از ویژگیهای اساسی بانکها و داراییهای دنیای واقعی در دنیای دیجیتال ابداع می کند. با استفاده از NFT ، ردیابی و تأیید مالکیت موارد دیجیتال راحت تر است. همچنین می توان با حفظ ارزش پایدار ، نادر بودن و منحصر به فرد بودن این موارد را تعیین کرد.

از طرف دیگر ، DeFi پارادایم های مالی هیجان انگیز و پردرآمد را ارائه می دهد ، البته با درجه بزرگی از استقلال. پتانسیل رشد NFT ها و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور