فروش AnRKey X NFT به 10 محصول برتر جهان در Rarible رسیده است

عکس پروفایل الیزابت لوین هکر ظهر

کلمه دو هفته گذشته NFT بوده است: توکن غیرقابل واگذاری. ما شاهد این روند بودیم که از چیزی دست نخورده به چیزی تبدیل می شود که فاصله بین صنایع اصلی و جهان غیرمتمرکز محبوب ما را پر می کند. NFT نه تنها ثروت ایجاد می کند ، بلکه از طریق کالاهای قابل جمع آوری نشان دهنده کمبود است که قبلاً هرگز ندیده ایم. کارتهای بیس بال فیزیکی پس از تصویب NFT هرگز یکسان نخواهند شد.

میزان فروش NFT سال گذشته با استناد به CNBC بیش از 250 میلیون دلار افزایش یافت. با این حال ، این صادقانه صادقانه است. سال 2021 سال NFT خواهد بود. با توجه به اینکه بازیکنان بزرگی مانند NBA با جمع آوری بیش از 30 میلیون دلار NFT در TopShot خود با فروش بیش از 30 میلیون دلار ، شاهد ورود بیشتر و بیشتر بازیکنان اصلی به این فضا هستیم. اخیراً ، پروژه ای مانند Ethernity با ایجاد NFT های معتبر توسط افراد مشهوری مانند دوقلوهای Winklevoss ، Muhammed Ali و Bruce Buffer وارد فضا شد تا فقط چند مورد را نام برد. این نشان می دهد که بازار تازه شروع شده است.

قطعه دیگری از این معما هنرمندان است ، سرانجام می توانند روشی واقعی برای تأیید قطعه آثار هنری خود برای قطعه و ایجاد بازارهای ثانویه مانند گذشته داشته باشند. هنرمندان غول پیکر مانند Banksy ، Beeple و BossLogic قبلاً وارد فضا شده اند ، اما مهمتر از همه ، حتی دنیای هنر سنتی است که از NFT اقتباس می کند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور