فروش سهام مرکز داده PLDT فیلیپین | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — به گفته افرادی که با این موضوع آشنا هستند، شرکت PLDT در حال بررسی فروش اقلیت قابل توجهی از سهام در دارایی های مرکز داده خود است، زیرا بزرگترین شرکت مخابراتی فیلیپین با پیامدهای یک رسوایی مخارج دست و پنجه نرم می کند.

مردم گفتند که این شرکت با مشاوران مالی کار می کند زیرا در حال بررسی ورود یک سرمایه گذار به تجارت مرکز داده خود است و خواستند نامشان فاش نشود زیرا موضوع خصوصی است. به گفته مردم، یک معامله می تواند ارزش تجارت را بین 700 تا 800 میلیون دلار داشته باشد.

به گفته مردم، آوردن شریک به شرکت کمک می کند تا پول نقد جمع آوری کند و تجارت خود را توسعه دهد. بلومبرگ نیوز در آن زمان گزارش داد که PLDT فروش مراکز داده را در سال 2021 سنجیده بود. مردم گفتند که این روند متوقف شد.

آنها افزودند که مذاکرات مقدماتی است و این شرکت می تواند در برابر معامله تصمیم بگیرد. میچ لوسین، معاون اول PLDT و رئیس شرکت در پاسخ به پرسشی از بلومبرگ گفت که این شرکت “در حال حاضر” فروش سهام را در نظر نمی گیرد. وی افزود: واحد فناوری اطلاعات این شرکت در حال حاضر بر تکمیل مرکز داده یازدهم hyperscaler خود متمرکز شده است.

این شرکت نزدیک به 100 ساله با تحقیقات محلی و شکایت سهامداران در ایالات متحده در ارتباط با بیش از 48 میلیارد پزو (871 میلیون دلار) هزینه است که در حسابرسی داخلی سال گذشته کشف شد. PLDT گفته است که هیچ تقلب، ناهنجاری، شواهدی مبنی بر گرانی بیش از حد یا تراکنش های ثبت نشده مرتبط با بیش از حد پیدا نکرده است. این شرکت در حال مذاکره با چهار فروشنده برای لغو پروژه ها و درخواست تخفیف است.

سهام PLDT در یک روز پس از افشای مخارج، رکورد 19 درصد سقوط کرد و در سال گذشته 26 درصد کاهش یافت و ارزش شرکت را در حدود 5.3 میلیارد دلار نشان داد.

PLDT به دنبال فروش دکل های مخابراتی در سال 2023 است تا تأثیر مخارج سرمایه ای بیش از بودجه خود را جبران کند. سال گذشته، PLDT نیمی از دکل های مخابراتی خود را به قیمت حدود 1.3 میلیارد دلار در دو سبد به واحدهای Edotco Group Sdn فروخت. و EdgePoint Infrastructure. به گزارش بلومبرگ، این کشور همچنین در حال بررسی فروش چند هزار برج دیگر به قیمت حدود 300 میلیون دلار است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور