عناوین سنگین با کلمات کلیدی مغایر با دستورالعمل های ما نیستند

جان مولر از گوگل سو a تفاهم در مورد عناوین و توضیحات کلمات کلیدی را برطرف کرده و می گوید این یک عمل معمول است که مغایر با دستورالعمل های وب مستر نیست.

این موضوع در جریان پخش مستقیم جستجوی Google Search Central که در 11 دسامبر برگزار شد ، مطرح می شود. یك سئو به مولر می گوید كه آنها می بینند كسب و كارهای كوچك عناوین و توضیحات خود را با کلمات کلیدی تجاری اشباع می کنند ، حتی پس از توصیه به آنها برای انجام چنین کاری.

آنها مثالی از گل فروشی در برایتون ارائه می دهند که دارای چنین توصیفی است: “گل عروسی برایتون ، گل جنازه برایتون ، سالگرد گل برایتون ، گل تولد برایتون” و غیره.

از نظر زیبایی شناختی به نظر درست نیست ، SEO از مولر می گوید ، اما دیدن صفحاتی با این نوع توصیف در نتایج جستجو بسیار غیر معمول نیست.

از مولر س isال می شود که چرا عناوین و توضیحات اشباع شده از کلمات کلیدی در نتایج جستجو بسیار رایج است و آیا با دستورالعمل های مدیر وب Google مخالف است یا نه

پاسخ او این است.

مولر درباره عناوین و توضیحات کلمات کلیدی بحث می کند

مولر بدون کوچک کردن کلمات ، می گوید که اشباع متا عنوان و توضیحات یک صفحه با کلمات کلیدی است نه برخلاف دستورالعمل های Google این حتی چیزی نیست که گوگل آن را مشکل ساز بداند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این بدان معنا نیست که Google این روش را نیز توصیه می کند ، زیرا پر کردن عنوان و توضیحات با کلمات کلیدی می تواند درک اینکه این صفحه در واقع برای چه موضوعی مرتبط است دشوارتر کند.

مولر می گوید بزرگترین پیشرفتی که سایتی می تواند با بازنویسی این عناوین و توضیحات داشته باشد ، نرخ کلیک بهتر است. او بارها و بارها توصیه می کند برای بهبود CTR متا تگ های بهتری بنویسید ، اما هرگز انجام این کار را برای بهبود رتبه بندی پیشنهاد نمی کند.

آنچه او می گوید:

“این برخلاف دستورالعمل های مدیر وب سایت ما نیست. این چیزی نیست که بگوییم مسئله ساز است. من فکر می کنم ، حداکثر ، این چیزی است که شما می توانید چیزها را بهبود ببخشید اگر عنوان مناسب تری داشته باشید زیرا ما ارتباط را کمی بهتر درک می کنیم.

و من بزرگترین پیشرفت در مورد عنوانی را در این زمینه متصور هستم اگر شما بتوانید عنوانی را ایجاد کنید که با آنچه کاربر واقعاً به دنبال آن است مطابقت داشته باشد ، برای آنها کمی آسان تر است که بر روی نتیجه جستجو کلیک کنند زیرا آنها فکر می کنند “اوه این واقعاً با آنچه که به دنبالش بودم مطابقت دارد. “

در حالی که اگر به دنبال “تحویل گل برایتون” بودید و به عنوان عنوان در نتایج جستجو “گل ، گل سبز ، گل زرد ، برایتون …” و تمام شهرهای اطراف را می دیدید. ممکن است به آن نگاه کنید و بگویید: خوب آیا این نتیجه SEO است؟ یا آیا این در واقع شغلی است که کار خوبی انجام خواهد داد و گلهای خوبی برای من ایجاد می کند؟ “

بنابراین این چیزی است که من تقریباً فکر می کنم مسئله بهبود نرخ کلیک به جای بهبود رتبه باشد. و اگر با همین رتبه ، نرخ کلیک بالاتری داشته باشید زیرا افراد سایت شما را به عنوان مرتبط تر تشخیص می دهند ، این یک نوع چیز خوب است. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مولر رویکردی متمرکزتر برای نوشتن عنوان و توصیف را توصیه می کند

مولر می داند که پر کردن عناوین و توضیحات با کلمات کلیدی یک روش معمول است ، و او تشخیص می دهد که این از کلمات کلیدی در عناوین و توصیفات به عنوان عوامل رتبه بندی برای نتایج جستجوی گوگل ناشی می شود.

با این حال ، این بدان معنی نیست که صاحبان سایت باید آن را قرار دهند هر کلمه کلیدی در آنجا وجود دارد. مولر یک رویکرد متمرکزتر را توصیه می کند. نوشتن عنوان یا توصیفی که کلیک های بیشتری داشته باشد ، مهمتر از پر کردن در کلمات کلیدی است.

“این یک تاکتیک بسیار معمول است. ما همچنین می گوییم که ما از کلمات کلیدی در عناوین به عنوان بخشی از سیستم رتبه بندی خود استفاده می کنیم و مردم می گویند اوه ، من باید کل کلمات کلیدی را به عناوین خود اضافه کنم ، و سپس شما با چنین چیزی مواجه خواهید شد. بنابراین فقط به این دلیل که از آنها برای رتبه بندی استفاده می شود به این معنی نیست که شما باید همه چیز را در آن قرار دهید.

و بعضی اوقات من گمان می کنم جنبه بزرگتر واقعاً نرخ کلیک از جستجو است تا اثر رتبه بندی. به خصوص برای مشاغل کوچک ، شما شانس زیادی برای دیده شدن در نتایج جستجو در مکان های مختلف ندارید ، زیرا احتمالاً بیشتر روی منطقه منطقه خود تمرکز کرده اید و عنوانی کاملاً مناسب دارید که با کسب و کار شما مطابقت داشته باشد بسیار بیشتر است. مهمتر از داشتن کلمات کلیدی در آن است. “

پاسخ کامل مولر را در فیلم زیر بشنوید:

https://www.youtube.com/watch؟v=lTIR8hM5pbw

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور