عناوین جالب توجه را با این فرمول کلاسیک نوشتن مطالب نوشتید

عکس پروفایل نویسنده

@goldybenedictگلدی بندیکت

من برای کمک به فروش و رشد مارک ها چیزهایی می نویسم.

از نویسندگان متن بپرسید: تنها چیزی که به طرز دیوانه واری نسخه را بهبود می بخشد چیست؟ و حتی قبل از پایان کار ، آنها یک صدا جیغ می کشند – “عناوین”. به آن فکر کنید – عنوان اولین خطی است که خوانندگان شما می خوانند. فقط چند بار وبلاگ خوانده اید ، روی آگهی کلیک کرده اید ، پادکست بازی کرده اید یا به پایین وب سایت رفته اید فقط به این دلیل که این عنوان شما را فریب داده است؟

درست. اغلب.

از آنجا که عنوان اولین چیزی است که خوانندگان شما می بینند ، باید توجه را به خود جلب کند. باید مثل واحه ای در صحرا باشد. یک لوستر در راهرو. یک بیلبورد ویکتوریا سکرت در یک سیگنال. شما متوجه موضوع شدید

پس چگونه می توان چنین عناوینی نوشت؟ خوب ، از این فرمول 4 U تست شده استفاده کنید. 4 U مخفف کلمه مخفف است فوری ، منحصر به فرد ، فوق العاده خاص و مفید. این یک تکنیک ساده و مثر است که نویسندگان متن برای دهه ها از آن استفاده می کنند. و در چند دقیقه آینده ، آن را نیز خواهید آموخت.

شروع کنیم؟

1. فوری

اضطرار یکی از پر کاربردترین روشهای بازاریابی در نوشتن مطالب است. ایده در اینجا این است که باعث شود خوانندگان عمل کنند اکنون؛ با کلیک روی تبلیغات ، خواندن وبلاگ یا ثبت سفارش.

بازاریاب ها معمولاً با معاملات زمان محدود مانند تخفیف های معتبر برای چند ساعت یا تعداد محدودی از محصولات ، احساس فوریت را برای هدایت فروش ایجاد می کنند. اینجا…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور