عملکرد حداکثر در حال حاضر در ویرایشگر تبلیغات گوگل نسخه 2.0 پشتیبانی می شود

در سه ماهه گذشته، گوگل یکی از جدیدترین انواع کمپین خود را اتخاذ کرد: حداکثر عملکرد.

تاکنون، این کمپین‌ها را فقط می‌توانست در رابط آنلاین Google Ads ایجاد کند. در 29 مارس، گوگل ویرایشگر نسخه 2.0 خود را برای پشتیبانی از این نوع کمپین راه اندازی کرد.

ویژگی های جدید پشتیبانی شده

پشتیبانی از Performance Max تنها به‌روزرسانی Google Ads Editor نیست. به روز رسانی های کلیدی این نسخه عبارتند از:

  • پشتیبانی از کمپین Performance Max
  • سازمان اقدامات تبدیل
  • بررسی های اجمالی در سطح کمپین
  • پشتیبانی از بخش های ترکیبی
  • گزارش دارایی
  • اقدام سفارشی باعث پشتیبانی می شود

بیایید به این ویژگی ها بپردازیم.

پشتیبانی حداکثر عملکرد

اولین پیشرفت Google Ads Editor پشتیبانی از کمپین های Performance Max است. این بدان معناست که اکنون می توانید کمپین های Performance Max را در برنامه ویرایشگر آفلاین ایجاد و ویرایش کنید.

این بهبود در زمان ایجاد کمپین های جدید یا نیاز به ویرایش سریع آنها در زمان شما صرفه جویی می کند.

سازمان اقدامات تبدیلی

Google Ads Editor نسخه 2.0 اکنون از اهداف تبدیل پشتیبانی می کند. این بدان معناست که شما می توانید تنظیمات هدف را تغییر دهید و آنها را در سطح کمپین یا حساب کاربری اعمال کنید.

همچنین یک دیدگاه آسان برای درک اینکه کدام تبدیل به کدام کمپین تعلق دارد، فرآیند ویرایش آنها را بسیار آسان تر می کند.

بررسی اجمالی کمپین

در تب نمای کلی در Google Ads Editor، اکنون می توانید مرورهای مشابهی را مشاهده کنید که در حال حاضر در رابط آنلاین هستند. چند کارت نمای کلی جدید که اضافه شده اند عبارتند از:

  • قوانین سفارشی
  • امتیاز بهینه سازی
  • کمپین های برتر

بخش های ترکیبی

یکی دیگر از به‌روزرسانی‌های بزرگ Google Ads Editor نسخه 2.0، امکان ایجاد و ویرایش بخش‌های ترکیبی است. پیش از این، این کار فقط در زمان واقعی در رابط آنلاین انجام می شد.

عملکرد دارایی

با پشتیبانی از دارایی های جدید در نسخه 2.0، می توانید گزارش هایی در مورد دارایی های مختلف خود دریافت کنید. به خصوص با تبلیغات پیش‌فرض واکنش‌گرا هم در جستجو و هم در نمایش، این ویژگی می‌تواند به شما کمک کند دارایی‌هایی از یک نوع را همزمان با هم مقایسه کنید.

این پشتیبانی در نهایت می تواند روند تجزیه و تحلیل کمپین های شما را سرعت بخشد، به این معنی که می توانید زمان بیشتری را صرف بهینه سازی های عملی کنید.

محرک های اقدام سفارشی

قوانین یا وظایف خودکار تا به حال فقط می‌توانستند به صورت آنلاین ایجاد شوند.

شما اکنون این توانایی را دارید که قوانین سفارشی را هنگام رخ دادن رویدادها یا شرایطی که شما مشخص می کنید، اجرا کنید. این می تواند هر چیزی باشد، از تعدیل قیمت در کلمات کلیدی یا گروه های تبلیغاتی گرفته تا توقف کل کمپین ها بر اساس آستانه شما.

خلاصه

اگر به کار در Google Ads Editor عادت دارید، اکنون زمان ارتقا به نسخه 2.0 است. با اضافه شدن این ویژگی‌ها و پشتیبانی، زمان کمتری را برای جابه‌جایی بین پلتفرم‌ها و کمتر برای کارهای تکراری صرف خواهید کرد. از سوی دیگر، زمان بیشتری را صرف تمرکز بر تحلیل و استراتژی حساب خواهید کرد.


منبع: گوگل

تصویر ویژه: A9 STUDIO/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور