علی بابا مرکز داده متمرکز بر هوش مصنوعی را در آلمان افتتاح کرد | دانش مرکز داده

Alibaba Cloud – سومین ارائه‌دهنده ابر عمومی در جهان از نظر سهم بازار – یک مرکز داده در آلمان افتتاح کرده است که به طور خاص برای برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین طراحی شده است.

مرکز جدید در فرانکفورت مستقر است و به مشتریان در صنایع خودروسازی، خرده فروشی و تولید خدمات ارائه می دهد.

به جای تبرید مکانیکی به کولرهای خشک مجهز شده است. به گفته بخش ابری علی بابا، این سایت از 100% برق سبز برای تامین انرژی عملیات خود و یک پلت فرم مبتنی بر ابر برای نظارت و بهینه سازی ردپای کربن روزانه خود استفاده خواهد کرد.

علی بابا تاکید کرد که سایت جدید آلمانی آن “از بالاترین استانداردهای امنیتی پیروی می کند” و با کاتالوگ کنترل های انطباق با رایانش ابری (C5) در آلمان مطابقت دارد. C5 مجموعه ای از قوانین است که توسط اداره فدرال آلمان برای امنیت اطلاعات (Bundesamt für Sicherheit in der Informationstechnik یا BSI) وضع شده است و سطح پایه امنیت را برای محاسبات ابری تعریف می کند.

این سایت همچنین ممیزی را تحت کاتالوگ معیارهای انطباق با خدمات ابری هوش مصنوعی آلمان، یک استاندارد آزمایشی برای تأیید امنیت برنامه‌های هوش مصنوعی اجرا شده در آلمان، پاک کرد.

علی بابا گفت که سه تأسیسات آلمانی آن می‌توانند در دسترس بودن بالا و قابلیت‌های قوی برای بازیابی بلایای طبیعی را برای مشتریان اروپایی فراهم کنند.

ریموند ما، مدیر کل اروپا در Alibaba Cloud Intelligence، گفت: «راه اندازی سومین مرکز داده بر تعهد مستمر ما برای خدمت به بازارهای محلی آلمان و اروپا تأکید می کند.

این شرکت چینی اولین مرکز داده خود را در سال 2016 در آلمان افتتاح کرد. در سال های بعد، علی بابا چندین سرویس هوش مصنوعی را به بازار معرفی کرد، از جمله پلت فرم ML برای هوش مصنوعی، تعامل گفتار و خوشه های GPU برای نوآوری مبتنی بر ابر.

حضور اروپایی علی بابا را می توان در بریتانیا نیز یافت. با این حال، بخش عمده ای از سایت های مرکز داده آن در سراسر چین واقع شده اند.


این داستان در اصل در AI Business، یک نشریه خواهر مرکز داده دانش ظاهر شد. برای به روز ماندن از اخبار هوش مصنوعی، در خبرنامه کسب و کار هوش مصنوعی مشترک شوید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور