علاقه مندان به DeFi ایده های جدید می بینند زیرا اهمیت پشتیبانی بین زنجیره ای به دست می آید

عکس پروفایل نویسنده

@سرگنکوفآندره سرگنکوف

تحلیلگر ارز رمزنگاری شده. بنیانگذار و ویراستار در btcpeers.com

صنعت مالی غیرمتمرکز هرگز نمی خوابد ، زیرا رقابت همچنان شدید است. هر ماه چندین روند جدید را می توان شناسایی کرد ، اما به نظر می رسد پروژه های معتبر همچنان در سطح بالایی قرار دارند. برای کسانی که سرعت عمل و رقابت را دوست دارند ، DeFi کاملاً ارزش دارد که زیر نظر داشته باشید.

وضعیت فعلی DeFi

با توجه به اینکه امروزه صدها نشانه DeFi در بازار وجود دارد ، هنگام مشاهده این تصویر کلی ، تغییرات اندکی تغییر کرده است. از نظر مقدار کل قفل شده در پروتکل های DeFi ، به نظر می رسد این رشد کمی متوقف شده است. رسیدن به آن آستانه 15 میلیارد دلار همچنان دشوار است ، حتی اگر هیچ نشانه واقعی برای این وقفه لحظه ای وجود نداشته باشد.

با نگاهی به پروژه هایی که بالاترین ارزش کل آنها قفل شده است ، هفته ها هفته همین نام ها ظاهر می شوند. Maker ، Compound ، Aave و Uniswap تنها پروژه هایی هستند که ارزش کل آنها بیش از 1 میلیارد دلار قفل شده است. Bitcoin پیچیده تنها استثنا است ، اگرچه این یک نسخه توکن شده از Bitcoin است و به تنهایی یک پلت فرم DeFi نیست.

علاوه بر این ، در مورد سرمایه بازارهای پروژه های DeFi منفرد ، تغییرات اندکی تغییر کرده است. Wrapped Bitcoin بزرگترین سقف بازار را دارد و به دنبال آن Compound Dai ، Dai ، Uniswap’s UNI و Yearn.finance YFI قرار دارند. اینها…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور