صفحه Google Ads Insights با 4 ویژگی جدید به روز شد

Google Ads به کسب‌وکارها امکان دسترسی به داده‌های بیشتری را در صفحه Insights می‌دهد که می‌تواند به به حداکثر رساندن فروش در طول فصل تعطیلات کمک کند.

طبق داده های گوگل، 53 درصد از مصرف کنندگان قصد خرید آنلاین دارند بیشتر امسال نسبت به سال گذشته

صفحه Insights اطلاعاتی را که برای همگام شدن با روند مصرف کنندگان و بهینه سازی کمپین ها نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد تا تبلیغات خود را در معرض دید خریداران بیشتری قرار دهید.

در هفته‌های آینده، Google Ads چهار ویژگی جدید را در صفحه Insights ارائه می‌کند تا نتایج را در طول فصل خرید تجاری سال به دست آورد.

4 ویژگی جدید در صفحه Insights Google Ads

ویژگی‌های زیر در نسخه بتا برای همه تبلیغ‌کنندگان در سراسر جهان ارائه می‌شوند.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

  • پیش بینی تقاضا: شش ماه روند جستجو را با بینش های آینده نگر پیش بینی می کند که فناوری یادگیری ماشینی را با داده های جستجوی فصلی گذشته ترکیب می کند. اطلاعات بینش برای کسب و کار شما شخصی سازی شده است.
  • بینش علاقه مصرف کننده: مضامین پرس و جوی جستجو با عملکرد برتر را جمع آوری می کند که عملکرد را در کمپین های شما افزایش می دهد. شامل تعداد افرادی است که برای هر موضوع، رشد آن و نحوه عملکرد آن در حساب شما جستجو کردند.
  • بینش مخاطب: علایق و وابستگی های مشتریان خود را بیاموزید، مثلاً چه چیزی خلاقانه بیشتر در آنها طنین انداز می شود.
  • بینش تاریخچه و بینش حراج را تغییر دهید: هم اطلاعات آماری تاریخچه تغییرات و هم اطلاعات آماری حراج را در سراسر صفحه اطلاعات آماری پیدا کنید. بیاموزید که چگونه تغییرات در رقابت حراج یا تغییرات حساب بر عملکرد کمپین شما تأثیر گذاشته است.

گوگل اشاره می کند که چگونه خرده فروشانی مانند Etsy فروش را با کمک داده های صفحه Insights افزایش می دهند:

بسیاری از کسب و کارها در حال حاضر از صفحه Insights برای هدایت رشد استفاده می کنند. Etsy شاهد افزایش جستجو برای “Sweatshirts & Hoodies” در صفحه Insights بود و از این اطلاعات برای کمک به اطلاع رسانی تجارت وب سایت خود، استراتژی محتوا و کپی تبلیغات استفاده کرد. این به افزایش 49 درصدی فروش برای کمپین‌های جستجوی Google و خرید در آن زیر مجموعه کمک کرد.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

انتظار می رود به روز رسانی های بالا در هفته های آینده در سطح کمپین و حساب کاربری راه اندازی شوند.


تصویر ویژه: rafapress/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور