صفحه Google را برای درخواست در نتایج جستجوی دسک تاپ به روز کنید

گوگل می گوید به روزرسانی آتی صفحه تجربه که تصور می شد فقط بر جستجوی تلفن همراه تأثیر بگذارد ، برای نتایج جستجوی دسک تاپ نیز اعمال خواهد شد.

این اطلاعات در طی جلسه آماده سازی برای به روزرسانی Page Experience از I / O Google در روز سه شنبه آشکار شد.

از زمانی که گوگل در نوامبر گذشته اعلام کرد که به روزرسانی Page Experience به نتایج جستجو می رسد ، مشخص شد که تأثیر به روزرسانی به رتبه بندی جستجوی تلفن همراه محدود شده است.

برنامه ها تغییر کرده اند و به روزرسانی اکنون روی میز کار است.

جفری خوزه ، مدیر محصول در جستجوی Google ، اظهار داشت:

“امروز خوشحالم که اعلام کردم که ما در حال آوردن رتبه بندی Page Experience به دسک تاپ هستیم. در حالی که به زودی صفحه تجربه را در تلفن همراه راه اندازی می کنیم ، معتقدیم که تجربه صفحه مهم نیست ، بدون توجه به سطح کاربر در حال مرور وب. به همین دلیل است که ما در تلاش هستیم تا رتبه بندی صفحه را به دسک تاپ برسانیم. مثل همیشه ما راهنمایی ها ، اسناد و ابزارهای به روز را در طول مسیر ارائه می دهیم تا به صفحات شما در بهترین عملکرد کمک کنیم. برای جزئیات بیشتر در این مورد با ما همراه باشید. “

این عبارت به نظر می رسد که به نظر می رسد مجموعه ای از معیارهای جداگانه برای به روزرسانی Page Experience در تلفن همراه وجود دارد.

این با توجه به انتظارات متفاوتی که کاربران هنگام بازدید از یک صفحه دسک تاپ در مقایسه با تلفن همراه دارند ، منطقی خواهد بود. نیازی به گفتن نیست که تفاوت در بارگیری صفحات وب در رایانه رومیزی در مقابل تلفن هوشمند.

به روزرسانی Page Experience برای موبایل در حال حاضر قرار است در ماه ژوئن ارائه شود. نمی داند که آیا به روزرسانی دسک تاپ همزمان شروع می شود یا خیر.

همانطور که خوزه عنوان کرد ، Google قبل از فعال شدن به روزرسانی ، اسناد و راهنمایی های بیشتری را ارائه می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در حال بروز رسانی…

https://www.youtube.com/watch؟v=h00kn5J-F2Q

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور