صفحه پشتیبانی جدید Hangout Google Office Hours

Google اخیراً یک صفحه توسعه دهنده برای تشویق ناشران برای شرکت در پاتوق های آنلاین خود منتشر کرده است. این اقدام به دنبال تغییر نام تجاری جستجوی Google و همچنین پاتوق اخیر Office Hours انجام شده است که تنها دو نفر در آن حضور داشتند.

Hangout ساعت کاری دفتر مرکزی جستجوی Google

گوگل نام تجاری “وب مستر” خود را با نام Google Search Central تغییر نام داد. پاتوق ویدئویی اکنون با نام Hangout Hourout Office Central Office شناخته می شود.

همانطور که طرفدار جستجوی Google جان مولر در Hangout اخیر گفت:

“… بخشی از آنچه ما انجام می دهیم این Hangout های Office Hour است كه در آن افراد می توانند به آنجا بپردازند و در مورد وب سایت و جستجوی وب خود س questionsال کنند.

این اولین (نوع) Hangout مرکزی جستجوی Google است … اما اساساً همان Hangout های قبلی است که ما انجام داده ایم.

نام اندکی تغییر کرده است زیرا ما به نوعی همه چیز را برند کردیم. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

صفحه جدید Hangout Developer

صفحه توسعه دهنده جدید Google ، How to Join Google Search Central Office Hours نامیده می شود. این دستورالعمل ها در مورد نحوه عضویت در Hangout ها ارائه می دهد.

این پاتوق Office Hours نامیده می شود اما خود پاتوق در طی ساعاتی اتفاق می افتد که به خصوص برای ناشران ، بازرگانان ، وب مسترها و سئو کارهایی که در ایالات متحده و انگلیس زندگی می کنند مناسب نیست.

به همین دلیل در هند و خاورمیانه مردم در پاتوق های گوگل حضور دارند.

ناشران در ایالات متحده آمریکا و انگلیس فرصت دارند پیش از موعد سوالات خود را ارسال کنند ، یک تقویم رویدادها وجود دارد که لیست تمام رویدادها و پیوندها به صفحه وب انجمن YouTube است که در آن می توان س questionsالات را مطرح کرد.

صفحه توسعه دهندگان دستورالعمل هایی در مورد پیدا کردن این سایت دارد
تماس Google Meet برای شرکت در Hangout جستجوی Google و انصراف از پیوستن به Hangout به منزله توافق با بخشی از ضبط عمومی است که هر کسی می تواند مشاهده کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Google برخی از س SEOالات SEO را دلسرد نمی کند

گوگل انواع خاصی از س aboutالات را در مورد عدم رتبه بندی یک سایت دلسرد می کند ، از قبل برای به روزرسانی هسته بعدی اطلاع قبلی می دهد و اطلاعات خاص در مورد الگوریتم گوگل را می خواهد.

من به عنوان مجری در یک فروم جستجوگرها از حدود سال 2004 ، موافقم که درمورد رتبه بندی سایت نپرسم. این درخواست اطلاعاتی است که مخصوص الگوریتم Google است.

این نوع س questionsالات باید سرکوب شوند زیرا پاسخ ها مختص یک وب سایت است. ادامه پاسخ دادن به این س questionsالات ، جامعه را به صف طولانی تبدیل می کند که برای ممیزی سایت رایگان درخواست می کنند ، که برای همه غیر از یک شخص مفید نیست.

بنابراین به جای س askingال ، “چرا سایت من رتبه بندی نمی کند؟” یک روش بهتر می تواند این باشد که بهترین حدس خود را درباره آنچه ممکن است اشتباه باشد وارد کنید و سپس سوالی را تنظیم کنید که به اندازه کافی عمومی باشد و برای بسیاری از افراد مفید باشد.

تعریف گوگل از سئو با تعریف جامعه سئو متفاوت بوده است. گوگل به طور کلی سئو را به عنوان محتوای خوب توصیف می کند که قابل کشف است و به راحتی قابل جستجو است.

راهنمای شروع بهینه سازی موتور جستجوگر گوگل در پاراگراف اول چنین می گوید:

“این راهنما هیچ اسراری را ارائه نمی کند که باعث شود سایت شما به طور خودکار در Google رتبه اول را کسب کند (متأسفم!) ، پیروی از بهترین روش های ذکر شده در زیر ، امیدوارم که موتورهای جستجو بتوانند راحت تر به جستجوی محتوای شما بپردازند.”

جامعه جستجوگرها و ناشران SEO را در چارچوب ایجاد سایت برای رتبه بندی بهتر تعریف می کنند.

Google می گوید این س questionsالات مربوط به رتبه بندی را نپرسید:

  • “چرا وب سایت من رتبه بندی نمی کند؟
  • چه زمانی بروزرسانی هسته اصلی انجام می شود؟
  • آیا در آینده گوگل شروع به انجام X می کند؟ “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Google توصیه می کند س questionsالات مربوط به خزیدن و کشف را بپرسید:

  • چه زمانی صاحب وب سایت باید سایت خود را برای بودجه خزیدن بهینه کند؟
  • آیا Googlebot پیوندهای ایجاد شده توسط JavaScript را کشف می کند؟
  • X از اعلامیه اخیر به چه معناست؟

مقایسه س questionsالاتی که گوگل می خواهد در مقابل آنچه می خواهند تشویق کنند دلسرد شود ، تفاوت بین تعریف انجمن ناشران از SEO و نحوه تعریف Google از آن مشخص می شود.

Google Hangouts مفید است

علی رغم تفاوت در نحوه برخورد Google با SEO ، مولر ورزش خوبی در مورد پاسخ دادن به س questionsالات سخت SEO است ، که باعث می شود Hangouts ارزش تماشا را داشته باشد.

پاراگراف ابتدایی صفحه توسعه دهندگان ساعات اداری ، ناشران را ترغیب می کند تا در مورد جستجوی Google و وب سایت خود س questionsال کنند ، این روش صحیح است:

“این فرصتی است که می توانید از Googlers در مورد جستجوی Google و وب سایت خود س questionsال کنید.”

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بقیه صفحه Hangout جدید Google دارای پیوندهایی است که برای درک چگونگی مشارکت مفید هستند.

اگر Google در نظر داشته باشد حداقل بعضی از این پاتوق ها را در ساعاتی تنظیم کند که برای ناشران در ایالات متحده و اروپا راحت تر باشد ، ممکن است مفید باشد.

استناد

نحوه پیوستن به ساعتهای جستجوی Google Central Office

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور