شکل لبه در مرکز داده

تاریخ: پنجشنبه ، 08 آوریل 2021
زمان: 12:00 بعد از ظهر به وقت تابستانی شرقی
مدت زمان: 1 ساعت

برنامه هایی که قبلاً در زیرساخت های محاسبات لبه ای از یک نوع یا دیگر در حال اجرا هستند و برنامه هایی که هنوز نیامده اند ، از نظر مرکز داده های فیزیکی س questionsالات زیادی ایجاد می کنند.

  • آیا در مراکز داده های خرد اجرا می شود؟
  • آیا در امکانات کلوکی اجرا می شود؟
  • آیا در کمد های IT دفتر کار می کند؟
  • مالک برنامه چه بخشی از زیرساخت رایانه لبه را کنترل و کار می کند؟
  • چگونه از آن نیرو می گیرد (به خصوص اگر در پایه برج های سلول مستقر شود ، جایی که برق سه فاز چیزی نادر است)؟ چگونه مدیریت می شود؟

در این وبینار DCK ثبت نام کنید تا در مورد زیرساخت های رایانه ای شکل در مرکز داده و معنای آن برای سازمان هایی که برنامه های کاربردی لازم را دارند یا در لبه آن استفاده می کنند ، مطلع شوید.

اکنون ثبت نام کنید!
اگر قبلاً ثبت نام کرده اید ، برای دسترسی به اینجا کلیک کنید

برای شما آورده شده توسط:
Logos_SMCI-Intel_2020_2400x700px.png

گوینده ها

Vik.jpgویک مالایالا ، معاون ارشد FAE و توسعه تجارت ، Supermicro

ویک مالیایلا به عنوان معاون ارشد FAE و توسعه تجارت Supermicro ، تیم های WW Field Engineering ، Solutions & Technology را قادر به درک درک نیازهای مشتریان شرکت بزرگ و ارائه دهنده خدمات و به کارگیری راه حل های بهینه شده که پاسخگوی نیازهای آنها است ، مدیریت می کند. ویک اغلب در حال رانندگی در زمینه ابتکار عمل های شریک استراتژیک ، رضایت مشتری ، فناوری پیشرو و بحث درباره نقشه راه با رهبران سازمان های بزرگ و مشتریان استراتژیک است. ویک در گذشته نقش های مختلفی را در سطح ارشد بازاریابی و مهندسی در شرکت های Supermicro ، Broadcom و Serverworks داشته است. ویک دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی برق از دانشگاه آیداهو ، ایالات متحده آمریکا و لیسانس مهندسی الکترونیک و ارتباطات از دانشگاه عثمانیا ، هند است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور