شکست: قطع برنامه تسلا در حال انجام است، مشکلات اتصال به سرور | دانش مرکز داده

برنامه ای که صاحبان تسلا برای مدیریت وسایل نقلیه خود استفاده می کنند و سیستم Powerwall آنها از کار افتاده است که خطای 503 را برای نگهداری سرور ارائه می دهد. صاحبان تسلا نمی توانند وسایل نقلیه خود را قفل یا باز کنند یا ایستگاه های شارژ را با استفاده از این برنامه پیدا کنند.

کاربران در حدود ساعت 5:34 صبح به وقت شرقی شروع به گزارش مشکلات دسترسی به برنامه کردند و گزارش‌های مربوط به خطاهای نگهداری سرور همچنان به سایت‌های رسانه اجتماعی Reddit سرازیر می‌شود. توییتر، فیس بوک و در جامعه کاربران خود تسلا.

این قطعی ممکن است به یک مرکز داده یا یک مشکل CSP اشاره کند زیرا تسلا از on-prem و cloud برای مدیریت حجم کار داده استفاده می کند. تسلا در حال حاضر بارهای کاری را روی AWS میزبانی می کند، اما CSP هیچ قطعی سیستم را گزارش نمی کند.

در حال حاضر به نظر می رسد این قطعی فقط بر روی کاربران اروپا تاثیر می گذارد و دارندگان تسلا آمریکایی در چین از برنامه ای استفاده می کنند که روی پلتفرم دیگری میزبانی شده است و ما هنوز هیچ مشکلی گزارش نشده است.

تاثیر قطعی تسلا چیست؟

صاحبان تسلا از یک برنامه تلفن همراه ارائه شده توسط تسلا برای “دسترسی به خودرو و محصولات انرژی تسلا از هر نقطه” استفاده می کنند. به دلیل مشکلات دسترسی به سرور برنامه، رانندگان تسلا نمی توانند اتومبیل خود را قفل یا باز کنند یا دمای داخل خودکار را تنظیم کنند. آنها همچنین نمی توانند بررسی کنند که وسیله نقلیه تا چه حد می تواند پیش از شارژ شدن نیاز داشته باشد، و همچنین نمی توانند ایستگاه های شارژ را در نزدیکی پیدا کنند.

راه حل های قطعی تسلا چیست؟

کاربران می توانند با کارت های کلید فیزیکی خود به وسایل نقلیه خود دسترسی پیدا کنند و سپس آب و هوا را از سیستم داخلی خودکار کنترل کنند.

از تسلا در مورد وضعیت خاموشی صحبتی دارید؟

تسلا هیچ تیم ارتباطی خارجی ندارد. دانش مرکز داده برای اظهار نظر با گروه روابط سرمایه گذار تماس گرفت و هنوز پاسخی دریافت نکرده است.

محصولات جانبی که تجزیه و تحلیل و پشتیبانی سیستمی را ارائه می دهند، شکاف های موجود در استراتژی ارتباطات تسلا را پر کرده اند. به عنوان مثال، Teslascope، یک برنامه نظارت بر تجزیه و تحلیل تسلا، زیرساخت مشترک تسلا در حال تجربه خرابی غیرمنتظره است.

و Stekker، برنامه‌ای که میزان مصرف انرژی پاوروال تسلا را اندازه‌گیری می‌کند، گزارش داد که برنامه تسلا پشتیبان‌گیری و اجرا شده است. کاربران بلافاصله با این بیانیه مخالفت کردند و اسکرین شات هایی از پیام های خطای خود را به اشتراک گذاشتند.

ایلان ماسک، بنیانگذار و مدیر عامل تسلا، در نوامبر سال 2022 فعالیت های توییتر را خریداری و مدیریت کرد و زمان خود را بین هر دو شرکت تقسیم کرد. به نظر می رسد که ماسک تنها بر روی فعالیت های توییتر بر اساس موضوعات توییت ها و بیانیه های عمومی خود تمرکز می کند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور