شهرهای هوشمند نگرانی های مربوط به حریم خصوصی داده ها را افزایش می دهند

عکس پروفایل نویسنده

@شاهزادهشاهزاده بارپاگا

شاعر✍️ | اندیشمند جاویدان ? | یادگیرنده مادام العمر

فناوری سریعتر از آن است که بسیاری از ما بتوانیم درک کنیم و با معرفی شهرهای هوشمند ، پیشرفتهای بحث برانگیز در برخی از مواقع بر همه ما تأثیر می گذارد. امروزه تقریباً هر بخشی از زندگی ما می تواند دیجیتالی ، ردیابی و ثبت شود. ما در حال حاضر از طریق دستگاه های هوشمند خود مانند تلویزیون های هوشمند ، ساعت های هوشمند و رسانه های اجتماعی با تولید روزانه مقدار زیادی داده ارتباط جهانی داریم. حتی ، خانه های ما ، ماشین ها روز به روز هوشمندتر می شوند. هر پروژه یا ابتکاری که شامل جمع آوری داده ها باشد ، مسئله حریم خصوصی را به وجود می آورد.

بنابراین ، آیا شما باید در مورد شهرهای هوشمند هیجان زده باشید یا نگران حریم خصوصی و داده های خود باشید؟

در این مقاله ، من سه اصل از ده اصل حریم خصوصی (PIPEDA) را که توسط دفتر کمیساری رازداری کانادا تنظیم شده است ، بررسی می کنم. من در مورد چگونگی نقض این اصول حریم خصوصی در زیر پروژه جدیدی که به شهرت رسیده است معروف به “شهرهای هوشمند” صحبت می کنم.

شهرهای هوشمند یکی از موضوعات داغ کانادا است. بسیاری از شهرهای بزرگ مانند تورنتو از طریق سیستم ارتباطی موسوم به IoT (اینترنت اشیا) به دنبال کارآیی بیشتر شهرها هستند. بانک جهانی شهرهای هوشمند را چنین تعریف می کند “شهری پر فن آوری ، با حسگرها در همه جا و خدمات عمومی بسیار کارآمد ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور