شناسه های محصول مانند SKU و GTIN برای SEO تجارت الکترونیک ضروری هستند • Yoast

هر محصولی که خریداری می کنید دارای کد منحصر به فردی است که آن را شناسایی می کند – یا باید داشته باشد. این شناسه محصول به اشکال مختلفی مانند SKU، EAN، ASIN یا ISBN، بسته به محصول، جایی که آن را می‌فروشید، یا منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید، ارائه می‌شود. اگر می‌خواهید به Google در درک محصولتان کمک کنید، افزودن یک شناسه محصول منحصر به فرد به محصولتان ضروری است. خروجی آن در product طرحواره راز است.

شناسه های محصول چیست؟

میلیاردها محصول وجود دارد و تقریباً هر محصول مناسبی یک کد منحصر به فرد برای شناسایی آن دارد. یکی از پرکاربردترین شناسه های منحصر به فرد محصول، GTIN یا شماره کالای تجاری جهانی است. اینها به اشکال مختلفی مانند GTIN8، GTIN12 (همچنین به عنوان UPC، کد محصول جهانی شناخته می‌شود)، یا GTIN13 (همچنین به عنوان EAN یا شماره مقاله اروپایی شناخته می‌شود) وجود دارند. آمازون شناسه محصول خود را دارد: ASIN، شماره شناسایی استاندارد آمازون).

شناسه های محصول به روش های مختلفی استفاده می شوند. به عنوان مثال، مشتری شما می تواند از این کدها برای جستجوی محصول شما در موتورهای جستجو مانند گوگل استفاده کند. از سوی دیگر، گوگل می‌تواند از آن کد برای جستجوی محصول شما در فهرست غول‌پیکر خود استفاده کند تا نتیجه‌ای را که ممکن است محصول شما را به روشی خاص برجسته کند، بازگرداند.

چرا باید شناسه محصول را به محصولات خود اضافه کنید؟

شناسه‌های محصول به مشتریان شما کمک می‌کنند — و Google! – برای شناسایی صحیح محصول خود از آنجایی که محصولات بسیار زیادی وجود دارد، خوب است که می‌توانیم برای شناسایی آن‌ها از یک سیستم عالی استفاده کنیم. بنابراین منطقی است که تا حد امکان جزئیات بیشتری در مورد محصولات خود اضافه کنید، از جمله شماره های مختلف محصول مانند SKU و GTIN.

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا باید این موارد را به محصولات خود اضافه کنید:

  • آنها ویژگی هایی را برای Google توصیه می کنند تا محصولات شما را به عنوان یک نتیجه غنی ارائه دهد. اگر آنها را اضافه نکنید، تست Rich Results یک اخطار نشان می دهد و شما یک نتیجه غنی کامل برای محصول خود دریافت نمی کنید.
  • افراد از شناسه های محصول برای جستجوی آن محصول خاص در گوگل استفاده می کنند
  • این حس اعتماد را به صفحه محصول اضافه می کند زیرا افراد می توانند تأیید کنند که این محصول خاصی است که به دنبال آن هستند.

افزودن شناسه های محصول به سئوی تجارت الکترونیک شما کمک می کند، بدون شک!

نمونه ای از شناسه محصول در گوگل

بسیاری از افراد از SKU برای جستجوی یک محصول خاص در گوگل استفاده می کنند. برای مثال طرفداران LEGO را در نظر بگیرید – آنها زنده برای کدهای SKU که LEGO ارائه می کند. هر مجموعه یک عدد پنج رقمی منحصر به فرد دریافت می کند که یک مجموعه را فوراً قابل تشخیص می کند. به عنوان مثال داس حمل و نقل LEGO Star Wars Inquisitor مجموعه عدد است 75336. این عدد در جعبه، کاتالوگ و وب‌سایت به‌خوبی مشخص می‌شود. علاوه بر این، هر فروشگاهی که لگو را در سراسر جهان می فروشد، از این شماره در توضیحات محصولات خود استفاده خواهد کرد.

LEGO از SKU های آسان برای کمک به طرفداران در شناسایی مجموعه ها استفاده می کند

البته این تنها شناسه محصولی نیست که با این مقاله مطابقت دارد. هر مقاله همچنین یک بارکد دریافت می کند – یک EAN یا یک UPC. این کدی است که فروشگاه ها برای اسکن محصول پس از فروش به مشتری استفاده می کنند. برای نسخه ایالات متحده این مجموعه لگو، این چنین خواهد بود 673419357562. این کد را می توانید در پشت یا پایین جعبه پیدا کنید.

تایپ شماره محصول در گوگل فوراً نتایج درستی را به شما می دهد

داده های ساخت یافته محصول به SKU یا GTIN نیاز دارد

در حالی که SKU و GTIN فقط ویژگی‌های توصیه‌شده برای Google برای درک محصول شما هستند، ما فکر می‌کنیم که مهم‌تر از این هستند. همچنین، اگر Google اخطارهایی را در Rich Results Test نشان می‌دهد، اگر آنها را اضافه نکنید، برای افزودن شناسه‌های محصول کافی است. افزودن این جزئیات به محصولات WooCommerce به Google کمک می کند تا در مورد محصول شما اطلاعات بیشتری کسب کند. شما باید تا جایی که می توانید جزئیات بیشتری ارائه دهید. با SEO WooCommerce، ما تمام این جزئیات را در خروجی قرار می دهیم product داده های ساختاری که موتورهای جستجو دوست دارند.

LEGO به درستی SKU های خود را در داده های ساختاری محصول خروجی می دهد

انجام آن با Yoast SEO برای WooCommerce

Yoast WooCommerce SEO افزونه ای است که اگر به دنبال نتایج بهتر با فروشگاه تجارت الکترونیک خود هستید، به آن نیاز دارید. اخیراً، SEO WooCommerce یک ویژگی جدید دریافت کرده است که به شما کمک می کند شناسه های جهانی را به انواع محصولات اضافه کنید – که به طور پیش فرض در WooCommerce غیرممکن است. یکی دیگر از ویژگی های جالب جدید به شما امکان می دهد جزئیات ضروری محصول را اضافه کنید: شناسه محصول/بررسی SKU.

بررسی شناسه محصول/SKU در SEO WooCommerce

همگام شدن با تمام محصولات و انواع مختلف محصولات شما می تواند یک چالش باشد. گاهی اوقات فراموش می کنید بخشی از اطلاعات محصول را اضافه کنید یا از شناسه های مناسب محصول استفاده نمی کنید. خوشبختانه، ما به راه حلی برای مشتریانی که از افزونه SEO WooCommerce برای SEO Yoast استفاده می کنند فکر کردیم: بررسی شناسه محصول.

بررسی شناسه محصول بسیار ساده است. یک محصول (نوع) را در ووکامرس باز کنید یا بسازید و جزئیات را پر کنید. می بینید که تجزیه و تحلیل فعال می شود و در صورت گم شدن شناسه های محصول به شما اطلاع می دهد. این ها را پر کنید، و یک گلوله سبز زیبا دریافت خواهید کرد!

چک جدید دو بخش دارد، یکی وجود SKU را در جزئیات محصول بررسی می کند. دیگر شناسه‌های محصول اضافی مانند GTIN، EAN، یا UPC را بررسی می‌کند. نکته جالب این است که هم برای محصولات منفرد و هم برای محصولاتی که انواع محصول دارند کار می کند.

این بررسی تضمین می کند که دیگر هرگز فراموش نخواهید کرد که محصول خود را به گوگل بگویید. علاوه بر این، ما جزئیات محصول شما را به طور مرتب در خود جمع بندی می کنیم product طرحی برای خروجی داده هایی که با SEO WooCommerce و Yoast SEO تولید می کنیم.

هدف چک این است که به شما کمک کند خروجی طرحواره درستی برای محصولات دریافت کنید، که شانس شما را برای به دست آوردن آن نتیجه غنی خوب برای محصولاتتان افزایش می دهد!

بررسی شناسه محصول/SKU به شما یادآوری می کند که جزئیات محصول لازم را اضافه کنید

اطلاعات کامل محصول را به Google ارائه دهید

افزودن شناسه به محصولاتتان به همه کمک می کند محصول شما را بهتر درک کنند. مشتریان از آن برای جستجوی محصول شما و بررسی مناسب بودن آن استفاده می کنند. برعکس، گوگل از شناسه های محصول استفاده می کند تا محصول شما را با اطلاعاتی که در فهرست اصلی خود دارد مطابقت دهد.

با SEO WooCommerce، ما به شما یادآوری می کنیم که SKU و شناسه محصول را اضافه کنید تا بتوانیم آن جزئیات را به product طرحواره ای که ما برای محصولات شما ایجاد می کنیم. با انجام این کار، درک محصول خود را برای Google آسان تر می کنید – و شانس دریافت نتایج محصول غنی را افزایش می دهید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور