شریک Equinix و VMware در New Cloud Service | دانش مرکز داده

Equinix و VMware امروز برنامه‌هایی را برای VMware Cloud در Equinix Metal اعلام کردند، یک پیشنهاد جدید که شرکت‌ها را قادر می‌سازد از محیط نرم‌افزار VMware به عنوان یک سرویس ابری در ابر فلزی برهنه Equinix استفاده کنند.

مدیران هر دو شرکت گفتند که در حال ساخت سرویس ابری جدید هستند زیرا مشتریان آنها آن را درخواست کرده اند. سرویس جدید ترکیبی از ارائه خدمات Equinix Metal بره‌متال غول کولوکیشن با VMware است. پلت فرم مدیریت ابرکه شامل نرم افزار مجازی سازی vSphere و vSAN پرچمدار VMware است.

بسیاری از مشتریان از نرم افزار VMware برای اجرای یکپارچه، مدیریت و ایمن سازی برنامه های مجازی و کانتینری شده خود در مراکز داده داخلی، ابرهای خصوصی و چندین ابر عمومی استفاده می کنند. مدیران گفتند و این شرکت‌ها می‌خواهند به سرویس‌های ابری VMware در Equinix دسترسی داشته باشند تا نیازهای محاسباتی لبه خود را برآورده کنند و از خدمات اتصال Equinix استفاده کنند، که دسترسی سریع به شبکه را به ابرهای عمومی و ارائه‌دهندگان خدمات فراهم می‌کند.

این دو شرکت امروز در کنفرانس VMware Explore Europe 2022 در بارسلونا سرویس ابری جدید را معرفی کردند.

زاخاری اسمیت، رئیس جهانی خدمات زیرساخت لبه Equinix در یک نشست خبری گفت: “هدف در اینجا آوردن تجربیات به سبک ابری به مکان مترو Equinix است.” Equinix در بیش از 240 مرکز داده در 71 بازار فعال است. ما از شرکت ها می شنویم که می خواهند به آن مکان ها در سراسر جهان دسترسی داشته باشند [their] حجم کاری حساس به تأخیر، با کارایی بالا، اما با مدل آسان و پر مصرف VMware Cloud.

برد-برد برای هر دو شرکت

تحلیلگران می گویند این شراکت یک استراتژی هوشمند برای Equinix و VMware است. کریگ ماتسوموتو، تحلیلگر ارشد زیرساخت های توزیع شده و شبکه دیتاسنتر در 415 گفت که Equinix می تواند از پایگاه بزرگ و نصب شده مشتریان سازمانی VMware استفاده کند، در حالی که VMware یک شکاف در مجموعه خود را پر می کند و اکنون می تواند نرم افزار خود را به عنوان یک سرویس از یک ارائه دهنده خدمات لبه ارائه دهد. تحقیق، بخشی از اطلاعات بازار جهانی S&P.

VMware قبلاً با سایر ارائه دهندگان بزرگ ابر، از جمله در سال 2017، همکاری کرده است راه اندازی شد VMware Cloud در AWS.

بازی ابری VMware این است که یک لایه واحد در بالای ابرهای شما باشد، و آنها می‌خواهند آن را تا لبه گسترش دهند و با Equinix، لبه‌ای را بدست می‌آورند که قبلاً در جای خود قرار دارد و توسط یک شرکت بزرگ و معروف نگهداری می‌شود. ماتسوموتو در مصاحبه ای با Data Center Knowledge گفت.

دیو مک کارتی، معاون تحقیقاتی سرویس‌های زیرساخت ابری و لبه IDC، موافق این بود که VMware Cloud در Equinix Metal حلقه مفقوده VMware است که به مشتریان یک تجربه ابری عمومی اما با کنترل بیشتری بر محیط آنها ارائه می‌دهد.

وی به DCK گفت: «VMware اکنون می‌تواند ادعا کند که یک پلتفرم ابری سازگار را در سراسر مراکز داده‌های hyperscaler، colocation و متعلق به مشتری ارائه می‌کند. “این برای مشتریانی که به انعطاف پذیری برای جابجایی آسان حجم کاری بین ارائه دهندگان نیاز دارند، بسیار مهم است.”

مک کارتی گفت: VMware Cloud on Equinix Metal به Equinix این امکان را می‌دهد که مشتریان بیشتری را به سمت سرویس فلزی خود جذب کند.

از لحاظ تاریخی، Equinix مراکز داده colocation را فراهم کرده است که به مشتریان اجازه می دهد تا سخت افزار و نرم افزار خود را در خود جای دهند و اجرا کنند. اما در سال 2020، Equinix به دست آورد مک کارتی گفت که Packet ارائه‌دهنده فلز برهنه به عنوان یک حرکت استراتژیک برای ارتقای شرکت از یک ارائه‌دهنده هم‌مکانی و اتصال شبکه به یکی که می‌تواند زیرساخت‌های محاسباتی و ذخیره‌سازی را به عنوان سرویس (IaaS) نیز ارائه دهد.

پس از ادغام Packet در پلتفرم خود، Equinix سرویس ابر فلزی برهنه Equinix Metal خود را راه اندازی کرد، اما تاکنون پیشنهادات IaaS آن به فلز لخت محدود شده است. او گفت که همکاری با VMware یک بستر مجازی سازی و کانتینری را برای مشتریانی که به دنبال یک محیط آماده برای استفاده برای برنامه های خود هستند اضافه می کند.

مک کارتی گفت که مشتریان خدمات فلزی برهنه Equinix Metal به خودی خود با مشتریانی که VMware Cloud را روی Equinix Metal می‌خواهند متفاوت هستند، اما این نکته پیشنهاد جدید است.

او گفت: “با ارائه هر دو گزینه، بازار کلی آدرس پذیر Equinix را گسترش می دهد و آن را با ارائه دهندگان ابر عمومی رقابتی تر می کند.” “صرف نظر از اینکه مشتری کدام گزینه را انتخاب کند، Equinix برنده می شود زیرا استفاده از زیرساخت خود را هدایت می کند.”

Equinix یک فرصت بزرگ در بازار دارد. او گفت که فلز لخت برای شرکت‌هایی که برنامه‌های کاربردی با کارایی بالا را اجرا می‌کنند یا در موقعیت‌هایی هستند که کنترل بیشتری بر پشته نرم‌افزار مورد نیاز است، جذاب است. IDC تخمین می زند که بازار ابر عمومی محاسبات فلزی خالی در سال 2022 به 11 میلیارد دلار خواهد رسید که رشد 31.8 درصدی را نسبت به سال 2021 نشان می دهد.

جزئیات VMware Cloud در Equinix Metal

VMware و Equinix در حال حاضر مشغول ساخت سرویس VMware Cloud on Equinix Metal هستند. به گفته سخنگوی VMware، انتظار می رود در اواسط سال 2023 در دسترس قرار گیرد.

این سرویس مشتریانی را هدف قرار می دهد که نیازهای با کارایی بالا و تاخیر کم دارند. این شرکت‌ها گفتند که موارد استفاده شامل شهرهای هوشمند، تجزیه و تحلیل ویدیویی، تجارت مالی بلادرنگ، توسعه بازی، تراکنش‌های خرده‌فروشی، یادگیری ماشین و برنامه‌های کاربردی اینترنت اشیا است.

نارایان بهارادواج، معاون راه‌حل‌های ابری VMware، گفت: VMware اولین خط پشتیبانی را ارائه می‌کند و با Equinix در پشت صحنه کار می‌کند تا اطمینان حاصل کند که مشتریان کمک‌های مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.

این سرویس از مشتریان می خواهد که دو تراکنش انجام دهند: اشتراک در سرویس VMware Cloud و تراکنش دوم برای اشتراک در زیرساخت سرور فلزی برهنه از Equinix. بهارادواج گفت، اما پس از تکمیل، مشتریان یک تجربه کاملاً مدیریت شده را دریافت می کنند.

او گفت که پیشنهاد جدید – از طریق یک ارائه‌دهنده کولوکیشن – بهترین‌های دنیای ابر عمومی و فضای داخلی را ترکیب می‌کند. او گفت که مشتریان انعطاف‌پذیری، چابکی و نوآوری را از ابر عمومی و همچنین کنترل، امنیت، حاکمیت داده‌ها و تأخیر کم دنیای درون محل را دریافت می‌کنند.

«سؤال مشتریان این است که چگونه این همه را جمع آوری کنیم؟ چگونه می‌توانیم مدل درخواستی را ایجاد کنیم که ابر عمومی پیشگام بود، اما سپس با عملکرد، حساسیت تأخیر و تضمین شرکتی که همه مشتریان ما به دنبال آن هستند، ساخته شد. بهارادواج در یک نشست خبری گفت: بنابراین با هم می‌خواستیم این شکاف در بازار را برطرف کنیم. بنابراین ما این سفر را با چیزی که ما آن را ابر توزیع شده می نامیم آغاز کردیم که واقعاً همه این مزایای ابر عمومی و خصوصی را در یک پیشنهاد گرد هم می آورد.

سایر اطلاعیه های VMware

در خبرهای دیگر از کنفرانس VMware، این شرکت ابزارهای جدیدی را نیز به عنوان بخشی از آن اعلام کرد پروژه نورث استار، یک نرم افزار به عنوان یک سرویس ارائه می شود که یک کنسول مرکزی برای مدیریت شبکه و سیاست های امنیتی در اختیار شرکت ها قرار می دهد.

تام گیلیس، معاون ارشد و مدیر کل شبکه و شبکه VMware گفت: این اعلامیه‌ها شامل VMware HCX+ است، ابزاری که به رهبران فناوری اطلاعات امکان می‌دهد تا حجم کاری کامل را بدون دردسر – از جمله ماشین‌های مجازی، نقاط اتصال، فایروال‌ها و داده‌ها – به زیرساخت‌های چند ابری منتقل کنند. گروه تجاری امنیتی پیشرفته

Gillis گفت: “اگر شما تا به حال درگیر یک انتقال دیتاسنتر بوده اید، معمولاً ماه ها و برنامه ریزی های زیادی و درد دل زیادی طول می کشد.” با استفاده از قدرت انتزاع نرم افزار از مجازی سازی، می توانیم آن را برداریم و انتقال دهیم.

HCX+ در حال حاضر برای همه مشتریان در نسخه بتا در دسترس است.

VMware همچنین اعلام کرد که تعداد ارائه دهندگان VMware Sovereign Cloud بیش از دو برابر شده و به 25 شریک در سراسر جهان رسیده است. VMware در حال ساخت مجموعه‌ای از پیشنهادات Sovereign SaaS است که به ارائه‌دهندگان Sovereign Cloud این امکان را می‌دهد تا خدمات Tanzu Kubernetes را در مراکز داده خود که به طور کامل از اینترنت عمومی جدا شده‌اند، ارائه دهند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور