شرکت ها به مدت طولانی بر سلامتی دیجیتال ما تأثیر گذاشته اند: ما به اصطکاک بیشتری در الگوریتم های خود نیاز داریم

عکس پروفایل Charlie G. Hacker Noon

@chgdچارلی جی

اختصاص داده شده به ساخت فن آوری بیشتر کنجکاوی و خلاقیت ما.

شرکت ها برای مدت طولانی خدمات لب به لب بهزیستی دیجیتال ما را پرداخت کرده اند. اکنون باید شاهد تغییر واقعی باشیم

در یک سخنرانی بصیرت آمیز توسط استیو سلزر ، طراح و مدیر خلاق تصویری از چگونگی دیکته شدن جهان “بدون اصطکاک” ما توسط استارت آپ های سیلیکون ولی ارائه می دهد. به طور خاص ، فرمول غالب برای برنامه ها این است که استفاده از آنها را تا حد ممکن بدون مغز آسان کند. به تاکسی احتیاج دارید؟ سلام با یک دکمه هوس همبرگر؟ یک دکمه نیز برای آن وجود دارد. آیا کسی می خواهد پد لیسانس شما را تمیز کند؟ دکمه!

واقع بینانه ، هیچ یک از این برنامه ها لازم نیست که ساده. اما متأسفانه ، شرکت های نوپا استاندارد استفاده از فناوری را برای سهولت زندگی ما در نظر گرفتند و با آن (درست از یک صخره) دویدند. و به عنوان کاربر ، ما به سادگی پذیرفته ایم که این را به عنوان یک قاعده در نظر بگیریم. آنچه حتی بیشتر ناراحت کننده است این است که قابلیت استفاده از این برنامه ها کاملا از میزان خوشبختی ما از آنها جدا شده است. علی رغم تاباندن نور به این واقعیت دلگیر ، یک نمودار از صحبت های سلزر وجود داشت که توجه من را به خود جلب کرد.

اعتبار تصویر: جسی ویور

این نمودار اصطکاک ، که به جسی ویور اعتبار داده می شود ، پیشنهاد می کند که برای یک تجربه “ارزشمند” ، در واقع به اصطکاک خاصی نیاز دارد. سلزر ، که بود …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور