شرکای WooCommerce با Pinterest

Pinterest یک همکاری استراتژیک با WooCommerce را اعلام کرده است که به بازرگانان اجازه می دهد پین های قابل خرید ایجاد کنند.

با هدف تسهیل در ایجاد مخاطب و افزایش فروش برای بازرگانان، این ادغام بیش از 3 میلیون فروشنده ووکامرس را با 400 میلیون کاربر ماهانه Pinterest متصل می کند.

معاون توسعه تجارت ووکامرس در بیانیه ای اعلام کرد:

“با همکاری با یکدیگر، ما بهترین تجربه خرید یکپارچه Pinterest را برای تاجران WooCommerce فراهم می کنیم تا در لبه تجارت اجتماعی قرار بگیرند.” WooCommerce به شدت بر روی موفقیت بازرگانان ما سرمایه گذاری کرده است. بازرگانان برای دستیابی به مخاطبان مناسب به گزینه های مناسب نیاز دارند – این ادغام با Pinterest به آنها در انجام این کار کمک می کند.

این حرکت جدیدترین گسترش ویژگی های تجاری Pinterest است که شامل ادغام مشابه با Shopify در آوریل 2021 بود.

افزونه فروش را در پینترست ساده می کند

تاجرانی که می خواهند از Pinterest برای WooCommerce در فروشگاه های آنلاین خود استفاده کنند، می توانند افزونه را تنها با چند کلیک از صفحه افزونه های داشبورد وردپرس خود اضافه کنند. پس از نصب و فعال سازی، کل کاتالوگ محصول را در پینترست آپلود می کند.

سپس پین‌های محصول قابل خرید در فیدهای کاربران Pinterest هنگامی که از موتور اکتشاف بصری استفاده می‌کنند نشان داده می‌شوند. جزئیات محصول مانند قیمت و در دسترس بودن به طور خودکار به روز می شوند، بدون نیاز به آپلود دستی.

افزونه همچنین شامل ویژگی‌های خرید مانند استقرار برچسب است و تعاملات مشتری را ثبت می‌کند تا بازرگانان بتوانند پرفروش‌ترین و بیشتر موارد ذخیره‌شده را ردیابی کنند.

مشارکت فرصت هایی برای فروش ایجاد می کند

برخلاف دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی – مانند فیس‌بوک و توییتر که برای اهداف سرگرمی، اطلاعات یا اتصال استفاده می‌شوند، کاربران Pinterest تمایل دارند چیزی را پیدا کنند.

پینترست گزارش داد که 85 درصد از کاربران آن هنگام شروع یک محصول جدید از این پلتفرم بازدید می کنند، در حالی که نزدیک به دو سوم از آن برای یافتن محصولات، ایده ها و خدمات استفاده می کنند.

طبق این پلتفرم، 97 درصد از جستجوها در پینترست بدون برند هستند. این فرصت هایی را برای بازرگانان فراهم می کند تا بر تصمیم گیری ها تأثیر بگذارند و مصرف کنندگان جدید پیدا کنند.

کاربران WooCommerce می توانند به برنامه Merchant Verified Pinterest بپیوندند تا پایبندی به دستورالعمل های تاجر را ترویج دهند و اعتماد مصرف کننده را افزایش دهند. این برنامه رایگان همچنین توزیع محصول را بهبود می بخشد و دسترسی به ویژگی های انحصاری مانند جزئیات تاجر را برای نمایش ارزش های برند فراهم می کند.

برنامه افزودنی می تواند تبلیغات Pinterest را بهینه کند

علاوه بر دادن اطلاعاتی که به بازرگانان برای بهینه سازی تبلیغات Pinterest خود نیاز دارند، مشارکت با WooCommerce به بازرگانان اجازه می دهد تا به طور مؤثرتری تبلیغات کنند.

بسته به اهداف خاص خود، کاربران می توانند از انواع قالب های تبلیغاتی، از جمله تبلیغات خرید، تبلیغات مجموعه، کمپین های خودکار و هدف گذاری مجدد پویا استفاده کنند.


منبع: پینترست

تصویر ویژه: جولیا تیم / شاتر استوک

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور