شروع کار با رایانش ابری: یک نمای کلی

عکس پروفایل نویسنده

@وبینیچارچوب بدون سرور Webiny

#OpenSource #React #NodeJs #GraphQL #Headless #Serverless

امروزه ، هنگام کار بر روی سیستم های نرم افزاری ، در مورد فناوری Cloud Computing شنیده اید.

درک اصول Cloud برای شروع کار با Cloud Computing یک قسمت اساسی است. Amazon Web Services (AWS) یکی از ارائه دهندگان ابر است که بیش از 300 سرویس ارائه می دهد.

قبل از شروع با AWS ، مفاهیم ابری مانند اینکه رایانش ابری چیست ، مزایای استفاده از رایانش ابری ، انواع رایانش ابری و مدل های استقرار ابر را درک کنید.

در این مقاله ، ما مفاهیمی را که برای ساختن این پایه محکم برای پیاده سازی فناوری های Cloud Computing نیاز دارید ، پوشش خواهیم داد.

Cloud Computing چیست؟

رایانش ابری به شما امکان می دهد زیرساخت IT را به یک ابزار تبدیل کنید – این بدان معناست که شما می توانید از طریق اینترنت و با استفاده از منابع محاسباتی در cloud وارد زیرساخت IT خود شوید. بدون نیاز به نصب یا نگهداری این منابع در محل.

پیش فرض ممکن است بپرسید چیست؟ با رفتن به روش پیش فرض ، شما باید سرورهای خود را مدیریت کنید ، افراد IT را استخدام کنید ، پرداخت کننده املاک و مستغلات را برای سرورها اجاره کنید.

نقطه مقابل پیش فرض ارائه دهندگان ابری هستند که این خدمات را از طریق اینترنت به شما ارائه می دهند. ارائه دهندگان cloud شرکت هایی هستند که صاحب سرورها هستند ، افراد IT را استخدام می کنند ، پرداخت می کنند و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور