شبکه سازی مرکز داده بدون قربانی کردن کارایی | دانش مرکز داده

تاریخ: 2 نوامبر 2022

زمان: 12:00 EST

مدت زمان: 60 دقیقه

مرکز داده ستون فقرات دنیای دیجیتال است. ساخت و راه اندازی یک مرکز داده با چالش های خاص خود از جمله پایداری، برنامه ریزی ظرفیت و بهینه سازی منابعی مانند فضا، نیرو، CapEx، OpEx و نیروی انسانی همراه است. اپراتورهای بزرگ مراکز داده، از جمله بزرگترین ارائه دهندگان خدمات ابری (SP)، زمان و تلاش قابل توجهی را برای بهینه سازی و اجرای کارآمد مراکز داده خود در مقیاس سرمایه گذاری کرده اند. بیش از 80 درصد انرژی مصرفی سیستم های فناوری اطلاعات در مراکز داده برای جابجایی داده ها استفاده می شود و نه برای پردازش داده ها. اگر بتوانیم مقدار انرژی مورد استفاده برای جابجایی داده ها بین سرورها و سیستم های ذخیره سازی را کاهش دهیم، مرکز داده حتی کارآمدتر و سبزتر می شود.

برای همگام شدن با تقاضای رو به رشد برای جابجایی داده، بسیاری از ارائه دهندگان خدمات ابر مقیاس بزرگ و همچنین ارائه دهندگان خدمات مخابراتی شبکه های 100GE و 400GE را به کار می گیرند و گزینه های جدید شبکه 800GE را بررسی می کنند. افزایش مصرف انرژی برای شبکه یک نگرانی عمده برای ابر مقیاس ابر SP است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این وبینار شرکت کنید:

  • استفاده از فناوری‌هایی مانند سیستم سوئیچ هیبریدی فوتوالکتریک، که انتقال داده با ظرفیت بالا، مصرف انرژی کم و پهنای باند فوق‌العاده بالا را ممکن می‌سازد.
  • افزایش حجم داده و افزایش سهم حجم کاری فشرده داده
  • افزایش تقاضا برای شبکه های پرسرعت
  • افزایش مصرف برق و پایداری مراکز داده

توسط:

اسکرین شات 2022-09-23 133852.png

اکنون ثبت نام کنید
اگر قبلا ثبت نام کرده اید، برای دسترسی اینجا کلیک کنید.

سخنرانان:

Manoj Sukumaran.jpgManoj Sukumaran، تحلیلگر اصلی، مرکز داده فناوری اطلاعات، Omdia

Manoj متخصص محاسبات و شبکه مرکز داده Omdia است. او فناوری‌های پیشرو مانند پردازنده‌هایی را پوشش می‌دهد که قابلیت برنامه‌ریزی سخت‌افزار محاسباتی و شبکه‌ای، محاسبات لبه، زیرساخت‌های قابل ترکیب و پذیرش سخت‌افزار محاسباتی باز را ممکن می‌سازند. او بیش از 15 سال تجربه در زمینه خدمات مهندسی و مالی، مشاوره و تحقیقات دارد.

Kenya_Suzuki.jpgدکتر کنیا سوزوکی

کنیا سوزوکی BE و ME خود را در رشته مهندسی برق و دکتر مهندس. در رشته مهندسی الکترونیک از دانشگاه توکیو در سال های 1995، 1997 و 2000 به ترتیب. زمینه های تحقیقاتی او شامل دستگاه های کاربردی نوری، پردازش سیگنال نوری و اتوماسیون طراحی دستگاه و ساخت و ارزیابی دستگاه های نوری است. او در سال 2003 و 2016 جایزه مهندس جوان و گواهی فعالیت انجمن الکترونیک از IEICE را دریافت کرد. او عضو موسسه مهندسین برق و الکترونیک (IEEE)، Optica، IEICE، و انجمن فیزیکی ژاپن (JPS) است. .

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور