سیسکو شرکای خود را تشویق می کند تا زباله های الکترونیکی را به طور مسئولانه بازیافت کنند | دانش مرکز داده

غول زیرساخت فناوری اطلاعات سیسکو دو طرح پایداری را با هدف مقابله با دفع نادرست سخت افزار مرکز داده اعلام کرده است.

اولین مورد، تخصص پایداری محیطی است که در دسترس همه شرکای سیسکو است به آنها برای ترویج آن پاداش دهد هدف مجددآواز خواندن و بازیافتبرنامه ها

دومی که فقط در اروپا، خاورمیانه و آفریقا در دسترس است Cisco Green Pay – یک مدل پرداخت جدید که 5% تخفیف بر روی کارآمدترین تجهیزات شرکت ارائه می‌کند و سیسکو محصول پایان عمر خود را رایگان بازیابی می‌کند. پس از بازگرداندن تجهیزات، مشتری گواهی ورود به اقتصاد دایره ای را دریافت می کند.

وندی مارس، رئیس EMEAR در سیسکو می‌گوید: «مسئولیت‌های زیست‌محیطی، اجتماعی و شرکتی نه تنها در شیوه‌های تجاری و محصولات ما گنجانده شده‌اند، بلکه برای مشتریان ما نیز در اولویت هستند.

«این راه‌حل پرداخت جدید برای فناوری پایدار سیسکو، راه‌حل‌های فناوری اطلاعات قابل اعتمادی را به مشتریان ما ارائه می‌کند که منابع کمتری مصرف می‌کنند و تضمین می‌کنند که از جدیدترین نوآوری‌ها بهره می‌برند.»

عجله باعث می شود زباله های الکترونیکی

زباله های الکترونیکی یک مشکل رو به رشد برای صنعت فناوری است: بر اساس پروژه جهانی نظارت بر زباله های الکترونیکی، جهان در سال 2019 53.6 مگاتن زباله الکترونیکی تولید کرد و تنها 9.3 میلیون تن یا 17.4 درصد مستند شد که به درستی دفع یا بازیافت می شوند. .

در همین حال، تحقیقات اخیر توسط بنیاد الن مک آرتور نشان می دهد اقتصاد دایره ای – مدلی از تولید و مصرف که شامل اشتراک گذاری، اجاره، استفاده مجدد، تعمیر و بازیافت مواد و محصولات موجود است. میتوانست کمک به مقابله با 45 درصد از انتشار گازهای گلخانه ای در جهان که تنها با انتقال به انرژی های تجدیدپذیر قابل حل نیست.

سیسکو در سال 2018 قول داد که مشکل زباله‌های الکترونیکی را در زنجیره تامین خود حل کند، زمانی که چاک رابینز، مدیر عامل شرکت، این تعهد را امضا کرد که 100 درصد تجهیزات سیسکو پس از پایان عمر خود به فروشنده بازگردانده می‌شود.

Eتخصص پایداری محیطی هدف به این هدف را از طریق شرکت تبلیغ کنید اکوسیستم شریک، wپرداخت سبز هدف می گیرد مشتریان آن

تخصص اخبار به شرکا در مورد مزایای اقتصاد دایره ای آموزش می دهد – 15 ساعت آموزش در آن وجود دارد – تا آنها را قادر سازد تا گفتگوهای معنی داری در مورد آنها داشته باشند. را پایداری فناوری اطلاعات

پس از تأیید اعتبار، شرکا خواهد بود واجد شرایط شرکت در مشوق بازپس گیری سیسکو، که تخفیف های تا 7% روی محصولات جدیدی که به عنوان بخشی از تازه کردن یا مهاجرت ثبت شده اند. این شرکت گفت که به دنبال این است که کل اکوسیستم خود را قادر به گسترش به داخل کند خدمات برای دفع مسئولانه سخت افزار استفاده نشده مشتری.

البته هیچ یک از اینها بدون انگیزه تجاری انجام نمی شود: «سپایداری می تواند گفتگوهای جدیدی را با مدیران کسب و کار باز کند و دسترسی به مراکز خرید جدید را فراهم کند. این شرکت در یادداشتی به توزیع کنندگان و شرکا گفت.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور