سیستم POS چیست و چرا برای تجارت شما مهم است؟

عکس پروفایل نویسنده

بیایید مزایای سیستم POS را با استفاده از چیزی که تقریباً همه دوست دارند توضیح دهیم: پیتزا. کاهش زمان انتظار یک قدم به سمت ایجاد یک پایگاه مشتری شاد است. دومینو از سیستم POS کارآمد استفاده می کند. بنابراین تمام فاکتورهای فروش آنها در عرض چند دقیقه تولید می شود و شما می توانید در اسرع وقت لقمه خود را بگیرید. بله

چه چیزی دومینو را منحصر به فرد می کند؟

رضایت مشتری!

بله ، نه تنها از نظر کیفیت ، پیتزا و نان خوشمزه (و خیلی چیزهای دیگر …) بلکه از نظر تحویل سریع و بدون دردسر.

تصور کنید برای دریافت سفارش خود و همچنین با شکم گرسنه باید در یک صف طولانی منتظر بمانید! Domino’s این موضوع را به خوبی درک کرده است و بارها و بارها از فناوری برای بهبود زمان تحویل استفاده کرده است.

POS چیست؟

نقطه فروش یا POS نقطه ای است که فروش به پایان می رسد. این جز component اصلی کسب و کار شما است ، شما می دانید زیرا پول به همراه دارد!

سردرگم؟ خوب ، بگذارید آن را برای شما خراب کنم!

چه زمانی فروش معمولی آغاز می شود؟ فقط این دومینو را مثال بزنید. در اینجا فروش از لحظه تصمیم گیری برای سفارش پیتزا مورد علاقه خود شروع می شود. این امر با ثبت سفارش و سپس تأمین انرژی در زمان انتظار انجام می شود.

کجا تمام می شود؟ تحویل خود را تحویل می گیرید ، وسایل خود را در پیشخوان پرداخت می کنید و می روید. اینجا. این جایی است که فروش فرض می کند به پایان برسد. به طور معمول ، فروش …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور