سیستم های خورشیدی خانگی: الگوی تغییر دهنده انرژی الکتریکی

عکس پروفایل نویسنده

@176یکشنبه آدنکان

بازاریاب دیجیتال حرفه ای و علاقه مندان به یادگیری ماشین و بلاکچین

از اتومبیل های برقی گرفته تا پلاستیک های قابل بازیافت ؛ چندین پاسخ اخلاقی به احتیاط واضح زمین وجود دارد ، بسیاری از آنها به یک جریان اصلی تبدیل شده اند. توسعه انرژی جایگزین همچنین باعث از بین رفتن مسئولیت اخلاقی و یک فناوری بسیار مورد نیاز پاک و مقرون به صرفه است. یکی از این فناوری های بسیار مورد نیاز ، سیستم خانه خورشیدی است.

سوئیچ

طرفداران تغییر اقلیم از مبارزات رفتارهای مسئولانه نسبت به زمین حمایت کرده اند. آنها همچنان توجه ما را به برخی از اقدامات مضر برای محیط زیست جلب كرده و از استفاده از گزینه های بسیار تمیزتر حمایت می كنند.

تولید انرژی الکتریکی به سرعت و با استفاده از باد ، آب و خورشیدی از حالت های متداول (زغال سنگ ، گاز و سوخت فسیلی) به شکل طبیعی تری دور می شود. این رویکردهای جدید به سرعت کارآمدتر و مقرون به صرفه تر می شوند.

یک راه حل عملی که فناوری های جدید از آن بهره مند شده اند ، مفهوم مقیاس است. برخلاف روش کلاسیک تولید و انتقال انرژی الکتریکی که کاملاً حجیم است ، استراتژی های جایگزین تولید برق در پایین ترین سطح تقاضای برق – در خانه اجرا می شوند.

اکنون می توانید طیف وسیعی از فناوری های تولید انرژی خورشیدی و بادی شخصی را پیدا کنید که می تواند در سطح خانه پیاده سازی شود ، و انرژی کافی خارج از شبکه و انرژی پاک کننده تری را تأمین کند.

فناوری خورشیدی خانگی

محققان در توسعه فناوری خورشیدی در مقیاس – سیستم خانه خورشیدی – موفق شده اند. ظهور پانل های خورشیدی قدرتمند ، به اندازه کافی کوچک برای نصب بر روی سقف شما و توسعه اجزای پشتیبانی کننده برای کمک به عملکرد بهینه آن ، اجازه داده است که فناوری خورشیدی خانگی مورد علاقه اکثر افرادی باشد که مایل به استفاده از سیستم برق سبز خارج از شبکه هستند .

فراتر از راحتی ، فناوری خورشیدی خانگی همچنین برای کاهش چالش نیرو که در بیشتر کشورهای در حال توسعه وجود دارد ، عمل می کند.

در سراسر کشورهای در حال توسعه ، کمبود انرژی الکتریکی مانع رشد مشاغل شده است ، موجب خسارات اقتصادی شدیدی شده و کیفیت زندگی را پایین آورده است. مشکل انرژی الکتریکی بومی است. از مناطق روستایی به مناطق شهری ، وضعیت نیاز به اقدام سریع دارد ، تنها یک انرژی جایگزین ساخته شده برای مقیاس می تواند فراهم کند. در این راستا ، دولت های سراسر جهان در حال توسعه درجه متنوعی از پروژه های مداخله خورشیدی را برای کمک به روشن کردن جوامعی که به انرژی الکتریکی دسترسی ندارند ، اجرا کرده اند.

پیاده سازی سیستم خانگی خورشیدی موفقیتهای زیادی را در زمینه روشنایی بخشهای زیادی از آفریقا و آسیا به ثبت رسانده است و همچنان جایگزینی معتبر برای سیستمهای قدرت کلاسیک ارائه می دهد.

سیستم های خورشیدی خانگی

سیستم های خورشیدی خانگی مطمئن ترین و مقرون به صرفه ترین راه حل برای دسترسی به برق خانگی جدا از شبکه است. قابل اطمینان ، کارآمد و اجرای آنها آسان است.

اما موضوع چیست؟

اصطلاح Solar Home System یا SHS ، به یک سیستم مستقل ، مناسب برای برنامه های مسکونی و اجتماعات کوچک اطلاق می شود. این سیستم توان کافی برای پشتیبانی از استفاده مسکونی یا جامعه کوچک برای وسایل خانگی ، روشنایی ، رایانه و سایر لوازم کوچک را فراهم می کند. به طور کلی برای تهیه لوازم الکتریکی DC و / یا AC طراحی و اندازه شده است.

در ابتدا ، SHS برای تأمین انرژی کم و کمتر از 100 وات طراحی شده بود اما با پیشرفت در تکنولوژی ، اکنون سیستم های قدرت کامپکت داریم که حداکثر 5000 وات نیرو را به خانه ها و جوامع می رسانند. سیستم خورشیدی خانگی معمولاً از ماژول های صفحه خورشیدی متصل به یک کنترل کننده / شارژر شارژ خورشیدی ، اینورتر مستقل و سیستم باتری تشکیل شده است. برق DC تولید شده در باتری ذخیره می شود و برای تأمین بارهای AC به برق AC تبدیل می شود.

رشد در بازار بسیاری از بازیگران فناوری را به سمت صنعت فرعی سوق داده است و این به نوبه خود به نوآوری دامن زده است. محصولاتی مانند دامنه همایای اجزای انرژی خورشیدی اشنایدر نمونه ای کلاسیک از قدرت نوآوری مشهود در صنعت است.

مزایای سیستم خورشیدی خانگی

ادغام و نصب سریع: فشرده بودن سیستم ها تضمین می کند که زمان بین نصب و برق تا حداقل در یک روز کاهش یابد.

مقرون به صرفه و قابل اطمینان: سیستم های خانگی خورشیدی توزیع شده در مقیاس کوچک ، روشی م effectiveثر و مقرون به صرفه برای انتقال نور به افراد فاقد برق فراهم می کند.

مقیاس بندی آسان: سیستم را می توان در صورت نیاز اعمال کرد و در صورت تغییر تقاضا کم یا زیاد می شود.

می تواند با سیستم های قدیمی استفاده شود: از سیستم های خورشیدی خانگی می توان در کنار سیستم های قدیمی استفاده کرد. چیزی به عنوان منبع تغذیه پشتیبان یا تعارف با منبع اصلی منبع تغذیه است.

برای روشنایی و شارژ موبایل پشتیبان تهیه می کند: برای برنامه های خارج از شبکه یا مناطق با منبع تغذیه بسیار ناپایدار ، می توان واحد را برای تأمین روشنایی یا منبع شارژ موبایل معرفی کرد.

راه حل قدرت سبز: جذابیت اصلی این روش تولید نیرو ، تمیز بودن و محافظت از محیط زمین است. تغییر به انرژی جایگزین زیرا این امر به کاهش آن کمک می کند

کاربردهای سیستم های خورشیدی خانگی

سیستم های خورشیدی خانگی در حالات مختلفی استفاده شده است. در سراسر آفریقا و بسیاری از کشورهای در حال توسعه ، آنها در این کشور اجرا شده اند.

· پروژه برق رسانی روستایی.

· خانه سیار ، صنایع دستی و سایر این ساختارها.

· سیستم های برق یکپارچه به عنوان همراهی با سیستم های قدیمی.

· برق خارج از شبکه برای خانه های تعطیلات و اماکن مسکونی به دور از خدمات عمومی.

عکس پروفایل نویسنده

داستان های من را بخوانید

بازاریاب دیجیتال حرفه ای و علاقه مندان به یادگیری ماشین و بلاکچین

برچسب ها

با هکر نون همراه باشید

حساب رایگان خود را ایجاد کنید تا قفل تجربه خواندن سفارشی خود را باز کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور