سیستم عامل های بازار تجارت الکترونیکی برای شروع یک تجارت آنلاین

عکس پروفایل سائورابه تاکور هکر ظهر

@88صورابه تاکور

Digital Nomad که عاشق خواندن و نوشتن داستان های تازه کار و اخبار فناوری است.

با توجه به راه حل های مختلف تجارت الکترونیکی موجود در وب ، ساخت وب سایت تجارت الکترونیکی این روزها کار سختی نیست. با این حال ، اگر راه حل اشتباهی برای تجارت تجارت الکترونیک خود انتخاب کنید ، در مراحل بعدی می تواند منجر به مشکلات پیش بینی نشده شود. همه راه حل های تجارت الکترونیکی عملکرد منحصر به فرد خود را دارند. با کمی تحقیق در مورد آنها ، می توانید موردی را پیدا کنید که با شرایط تجاری شما مطابقت داشته باشد.

برای کمک به شما ، لیستی از برترین سیستم عامل های تجارت الکترونیکی ایجاد کرده ام که می توانید برای شروع کار خود در نظر بگیرید و در صورت لزوم ، تحقیق عمیقی انجام دهید.

Shopify – بسترهای نرم افزاری تجارت الکترونیک تنها فروشنده

Shopify یک نام محبوب در صنعت تجارت الکترونیکی است ، یک راه حل مبتنی بر SaaS مناسب برای شرکت های نوپا و SMB است. با Shopify ، مضامین رایگان و پولی دریافت می کنید که می توانید براساس ترجیح خود سفارشی کنید.

Shopify به طور پیش فرض یک پلت فرم تجارت الکترونیکی تک فروشنده است اما اگر می خواهید یک فروشگاه چند فروشنده را در Shopify راه اندازی کنید ، پسوندهای شخص ثالث مختلفی در دسترس است.

Yo! Kart – پلت فرم تجارت الکترونیکی چند فروشنده

Yo! Kart یک راه حل قدرتمند ، کاملاً قابل تنظیم و کاملاً قابل تنظیم و خود-میزبانی شده در بازار تجارت الکترونیک است. می توانید از آن برای ساخت یک پلت فرم چند فروشنده مشابه آمازون ، Etsy یا eBay استفاده کنید. یو! کارت …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور