سیستم عامل هایی مانند Facebook چگونه می توانند الگوریتم ها را شفاف تر کنند

عکس پروفایل Jai Paul Hacker Noon

الگوریتم ها سهم قابل توجهی در زندگی روزمره ما دارند. از فیس بوک گرفته تا توییتر تا یوتیوب ، هر سایت رسانه های اجتماعی که مرتباً استفاده می کنیم از یک الگوریتم استفاده می کند تا ما را مشغول و مشغول نگه دارد. مشکل بزرگ این است که نحوه کار آن الگوریتم اصلاً شفاف نیست.

سایت های آنلاین رسانه های اجتماعی علاقه زیادی به محافظت از الگوریتم های خود دارند. بالاخره این چطور پول در می آورند. اگر الگوریتم فیس بوک برای نحوه ارائه خبرخوان خود به اطلاعات عمومی تبدیل شود ، رقابت خود را از دست می دهد.

این توازن یک چالش قابل توجه برای قانونگذاران و محققان است.

آیا راهی برای شفاف سازی الگوریتم ها وجود دارد بدون اینکه جنبه های حیاتی آنها را منحصر به فرد کند؟

تأثیر قوه قضاییه به سیستم عامل ها نگاه می کند

در اواخر آوریل ، کمیته قضایی سنا به همراه روسای دعوت شده از سایت های اصلی رسانه های اجتماعی تشکیل جلسه داد تا درباره محتوای ویروسی مضر که وب سایت های آنها را آزار می دهد ، بحث کنند.

همانطور که هرکسی که وقت خود را به تماشای مستندهای (در درجه اول هیجان انگیز) در شبکه های اجتماعی گذرانده است ، باید بداند ، این می تواند بر نظرات مردم تأثیر بگذارد و منجر به دو قطبی شود.

محتوای ویروسی معمولاً از فیلم ها و پست های پخش خودکار در فید کاربر به دست می آید. با این حال ، این پست ها توسط الگوریتم سایت تصمیم می گیرند. مشارکت کاربران مدت زمان بیشتری را در سایت نگه می دارد و فرصت های بازاریابی را برای تبلیغ کنندگان افزایش می دهد. اینها…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور