سیستم رتبه بندی کتاب از خراش با استفاده از Goodreads API و Slash GraphQL

عکس پروفایل نویسنده

@MichaelBمایکل

من Dev Spotlight را اجرا می کنم – ما محتوای فناوری را برای شرکت های فناوری می نویسیم. ایمیل به [email protected].

GraphQL روشی نسبتاً جدید برای ایجاد رابط های کاربری و API ها برای مصرف کنندگان است. این زبان اساساً یک زبان پرسشگر است که توسط یک طرح کاملاً تایپ شده پشتیبانی می شود ، و نوشتن درخواست های قابل خواندن توسط انسان را برای دستیابی دقیق به داده های مورد نیاز آسان می کند. در مقایسه با REST ، پاسخ های آن توسط سرور دیکته می شود ، پرس و جوهای GraphQL قدرت را به طور کامل در دست مشتری قرار می دهند.

با این حال ، GraphQL فقط یک مشخصات است که یک API را توصیف می کند. بسیاری از ویژگی هایی که می توان از API انتظار داشت ، مانند منطق مجوز / احراز هویت ، ارتباطات دو جهته یا محدود کردن نرخ ، هنوز هم باید پیاده سازی شوند. Slash GraphQL که به تازگی راه اندازی شده است ، یک پشتیبان کاملاً مدیریت شده GraphQL است که از تمام کارهای سخت تنظیم GraphQL API مراقبت می کند و به شما امکان می دهد در ساخت برنامه خود تمرکز کنید.

در این مقاله ، ما در حال ساخت یک کتابفروشی تجارت الکترونیکی خواهیم بود که به Slash GraphQL متکی باشد. برای نشان دادن انعطاف پذیری سرویس ، ما همچنین داده هایی را از منبع دیگری – Goodreads API – می گیریم و آنها را در پاسخ های خود ادغام می کنیم.

ما برنامه خود را با استفاده از Node.js خواهیم ساخت ، بنابراین باید حداقل نسخه 12 را روی دستگاه خود نصب کنید. یک دایرکتوری به نام ایجاد کنید slashql_ کتابفروشی و پیمایش کنید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور