سوئیچ جهانی لندن برای شروع فروش 10 میلیارد دلاری مرکز داده | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — به گفته افراد آشنا با این موضوع، صاحبان Global Switch Holdings Ltd. در بحبوحه علاقه سایر شرکت ها به صنعت و صندوق های سرمایه گذاری، آماده فروش طولانی مدت هستند.

به گفته مردم، روند فروش رسمی برای شرکت مرکز داده 10 میلیارد دلاری، که توسط شرکت فولادساز چینی جیانگ سو شاگانگ کنترل می شود و توسط شرکت آویک تراست حمایت می شود، می تواند در روزهای آینده آغاز شود. آنها گفتند که Global Switch و مشاوران مالی آن پس از ماه ها آماده سازی و گفتگوهای غیررسمی، مواد بازاریابی را برای خریداران احتمالی ارسال می کنند و خواستند نامشان فاش نشود زیرا موضوع خصوصی است.

بلومبرگ در نوامبر گزارش داد که شرکت های خرید Blackstone Inc. و KKR & Co.، سرمایه گذار مرکز داده DigitalBridge Group Inc. و اپراتورهای Digital Realty Trust Inc. و Equinix Inc. علاقه اولیه خود را به Global Switch مستقر در لندن ابراز کرده اند. افراد آشنا به این موضوع می گویند که یک معامله می تواند ارزش تجارت را به 8 میلیارد پوند (10 میلیارد دلار) یا بیشتر برساند. به گفته مردم، سایر سرمایه گذاران متمرکز بر زیرساخت و صندوق های بازنشستگی نیز می توانند به Global Switch علاقه مند شوند.

دو نفر از این افراد گفتند، بحث‌های بین گروه Shagang و مدیریت Global Switch درباره جزئیات از جمله ارزیابی بالقوه دارایی به طولانی‌تر شدن فرآیند فروش کمک کرده است.

آنها گفتند که مذاکرات در حال انجام است و هیچ اطمینانی وجود ندارد که هیچ یک از خواستگاران تصمیم به پیگیری پیشنهادات بگیرند، یا اینکه صاحبان Global Switch در نهایت کسب و کار را بفروشند. نمایندگان Global Switch و Shagang Group از اظهار نظر خودداری کردند.

شرکت‌های مرکز داده علاقه زیادی به تصاحب خود جلب کرده‌اند، تا حدی به دلیل درک بازدهی پایدار آنها و انتظارات از رشد مداوم، زیرا مردم به طور فزاینده‌ای به فناوری تکیه می‌کنند.

گلوبال سوییچ که در سال 1998 تأسیس شد، طبق وب سایت خود، دارای 13 مرکز داده در اروپا و آسیا اقیانوسیه است که حدود 428000 متر مربع را در بر می گیرد. طبق گزارش سالانه خود، 251.4 میلیون پوند در Ebitda برای سال 2021 گزارش داد که 5.8 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشت.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور