سلول های سوختی بعدی برای مراکز داده هستند | دانش مرکز داده

تاریخ: سهشنبه، 25 اکتبر 2022

زمان: 12:00 EST

طول: 60 دقیقه

صاحبان مراکز داده به دنبال راه حل های بلندمدت برای تامین انرژی بارهای خود با انرژی پاک هستند. سلول های سوختی از سوخت های مختلفی مانند هیدروژن و گاز طبیعی استفاده می کنند و انرژی شیمیایی را از سوخت به برق تبدیل می کنند. پیل‌های سوختی مزایای متعددی نسبت به فناوری‌های مبتنی بر احتراق معمولی دارند، زیرا فاقد قطعات متحرک هستند و به طور کلی بسیار کارآمد و قابل اعتماد هستند. سلول‌های سوختی انواع کاربردهای بالقوه از جمله مراکز داده را هدف قرار می‌دهند که قادر به تامین انرژی به عنوان یک نیروگاه برق شهری هستند.

در این وبینار، Moises Levy، دکترای OMDIA، Arturo DiFilippi، Ph.D.، و Greg Ratcliff، هر دو از Vertiv، بررسی خواهند کرد:

  • شیرجه عمیق تر در سلول های سوختی
  • درک بهتر از نحوه کار آنها، فناوری های مختلف و پذیرش آن در صنعت مرکز داده
  • بینشی از تحقیقات گسترده Vertiv در مورد کاربرد سلول های سوختی در مراکز داده

توسط:

اسکرین شات 2022-10-12 152717.png

اکنون ثبت نام کنید
اگر قبلا ثبت نام کرده اید، برای دسترسی اینجا کلیک کنید.

سخنرانان:

MoisesLevy.jpg

Moises Levy، Ph.D.، Cloud & Data Center Research Practice، Omdia

Moises یک مهندس باتجربه و متخصص موضوع مرکز داده است. او بیش از 25 سال تجربه حرفه ای، با پیشینه متنوع در برنامه ریزی، طراحی، مدیریت، ارزیابی ریسک، راه اندازی، ممیزی و مشاوره استراتژیک برای پروژه های مهندسی دارد. Moises عمل تحقیقات زیرساخت فیزیکی مرکز داده را در OMDIA رهبری می کند. وی دارای مدرک دکترا و فوق لیسانس مهندسی برق و لیسانس برق و عمران است. Moises یک محقق، یکی از همکاران در استانداردها و بهترین شیوه‌ها، نویسنده مقالات متعدد و سخنران در کنفرانس‌های اصلی مرکز داده است.

Arthur-DiPhilippi.jpg

Arturo Di Filippi، Ph.D., Offering Manager Global, Large Power, Vertiv

آرتورو و تیمش با مشتریان همکاری می‌کنند تا زیرساخت‌های آماده آینده را با تمرکز ویژه بر برنامه‌های کاربردی مدیریت انرژی و انرژی هوشمند بسازند. آرتورو پس از تجربه در صنعت گرمایش، نفت و گاز و انرژی و برق تجدیدپذیر، به عنوان مدیر ارائه جهانی UPSهای برق متناوب بزرگ به Vertiv پیوست. وی دارای مدرک دکتری مهندسی صنایع، کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک و گواهینامه مدیر انرژی است.

گرگ رتکلیف 1.jpg

گرگ راتکلیف، مدیر ارشد نوآوری، Vertiv

گرگ راتکلیف، مدیر ارشد نوآوری در Vertiv است که تیمی از پیشاهنگان فناوری و کارشناسان کسب‌وکار را رهبری می‌کند که پتانسیل‌های آینده فناوری‌ها، مدل‌های کسب‌وکار و فرآیندهای جدید را شناسایی، ارزیابی و ارزیابی می‌کنند تا به روندهای تجاری، اقتصادی و اجتماعی در حال تحول برای Vertiv و بپردازند. مشتریان آن گرگ که یک کهنه کار صنعت بیش از 30 سال است، همچنین رهبری گروه تجزیه و تحلیل پیشرفته جهانی را برای تیم خدمات، متخصص در داده های زمان واقعی و اتصال نزدیک به یک میلیارد محصول عملیاتی Vertiv به ابر Vertiv، بر عهده داشته است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور