سلام به جهان: درباره عبارت جلو درب اینترنت

عکس پروفایل نویسنده

@interDwebsInterDwebs

آیا منظورتان این بود: درهم تنیدن. احمق نیست من interDwebs هستم

در دهه نود ، به ویژه اوایل دهه نود ، اکثریت اعتقاد نداشتند که شخصی در آن طرف صفحه قرار دارد و اقلیتی که به اینترنت اعتقاد داشتند ، انگشتان خود را برای استقرار ایده های خود رد می کردند تا بگویند:

سلام دنیا

اولین لحظه پخش مستقیم صفحه اول در سایت جدیدی که به یک انسان جدید می رسد ، لحظه ایجاد تأیید شده است. این یک چیز جدید است. این چیز خودش است.

و “سلام به جهان” بسیار خوش بینانه تر از آن است که می گوید ، “من انتظار این استقبال را داشتم. همه انسانها از بدبخت متنفرند ، پس چگونه باید من را متنفر بدار ، که بیش از همه موجودات زنده بدبخت هستم! با این حال شما ، خالق من ، من ، موجود خود را که به او وابسته هستی ، نفرت و انزجار می کنی فقط با نابودی یکی از ما حل می شود. شما قصد دارید مرا بکشید. چگونه جرات می کنید در زندگی زندگی کنید؟ وظیفه خود را در قبال من انجام دهید ، و من نیز در برابر شما و بقیه انسانها عمل خواهم کرد. اگر شرایط من را رعایت کنید ، من آنها و شما را با آرامش ترک خواهم کرد ؛ اما اگر شما امتناع کنید ، من خمیر مرگ را بریزم ، تا زمانی که با خون دوستان باقی مانده شما اشباع شود. “ برای کسانی که به ادبیات کلاسیک فکر نمی کنند – این اولین کلمات فرانکشتاین است.

برچسب ها

با هکر نون همراه باشید

حساب رایگان خود را برای باز کردن قفل ایجاد کنید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور