سرمایه گذاری 3.9 میلیارد دلاری Equinix – افزایش سرمایه: چه کسی تحت تأثیر قرار گرفته و چگونه؟

اخبار هفته گذشته صندوق سرمایه گذاری مستقل سنگاپور متعهد به سرمایه گذاری 3.9 میلیارد دلاری اضافی در سبد مرکز جهانی داده xScale Equinix ، علاوه بر 3.0 میلیارد دلار سرمایه گذاری قبلی ، یکی از مهمترین تعهدات در ساخت مقیاس فوق العاده جمع و جور است ظرفیت در تاریخ صنعت مرکز داده این مانند این است که یک برنامه فضایی دیگر اضافه کنید ، جایی که “فضا” در این مورد به معنای “املاک و مستغلات” است.

صندوق سرمایه گذاری ثروتمند GIC سنگاپور (دولت سرمایه گذاری سرمایه گذاری سنگاپور) یک صندوق سرمایه گذاری دولتی است و پاسخگوی رئیس جمهور این کشور است. این مازاد مالی دولت را با هم جمع می کند و آنها را از نظر استراتژیک در دارایی هایی با ارزش رو به رشد سرمایه گذاری می کند. درآمد حاصل از این سرمایه گذاری ها عمدتا به سمت دفاع ملی کشور هدایت می شود.

در مارس 2020 ، همزمان با بروز همه گیرى ، GIC کمترین بازده سالانه 20 ساله خود را از سال 2009 ، تنها 2.7 درصد اعلام کرد. این زمانی است که مدیران آن تصمیم جسورانه ای برای تنوع بخشیدن بیشتر سرمایه گذاری های خود ، از جمله در بازارهای خصوصی ، ارائه دهندگان خدمات و به ویژه از جمله مراکز داده ، گرفتند.

این توافقنامه که روز دوشنبه اعلام شد ، طبق گفته Equinix ، به GIC 80 درصد سهام ویژه در کلیه سرمایه گذاری های مشترک آینده که از xScale بیرون می آیند ، با Equinix 20 درصد سود حفظ خواهد کرد. همانطور که خوانندگان ما به یاد می آورند ، xScale از فعالیت قبلی Equinix به نام تیم زیرساخت هایپرسکال تشکیل شده بود. با استفاده از استعداد Equinix در طراحی و اجرا ، سنگاپور توانسته است به طور قابل توجهی استقرار امکانات جهانی در مقیاس بزرگ را افزایش دهد. و از دیدگاه Equinix ، یک پنجم سهم این پای بزرگ ممکن است از مالکیت کل آنچه که با آن شروع شده بهتر باشد.

اما همانطور که سخنگوی Equinix به Data Center Knowledge گفت ، این بدان معنا نیست که xScale تمایل خود را بیشتر به سنگاپور یا حتی فقط در منطقه آسیا / اقیانوسیه متمرکز خواهد کرد.

به طور خاص در اروپا ، Equinix به ما گفت ، گروه چهار جانبه FLAP فرانکفورت ، لندن ، آمستردام و پاریس در مجموع 80 درصد از کل تقاضای بازار آن قاره را تشکیل می دهند. انتظار می رود فرانکفورت تقاضای اتصال خصوصی خود را با رشد سالانه 50 درصدی ، تا سال 2023 ، افزایش دهد. در همین حال ، آمریکای جنوبی یکی از نقاط داغ اینترنت با سرعت رشد در سراسر جهان را دارد ، با پهنای باند اتصال در سائو پائولو در 51 رشد می کند. درصد CAGR در مدت مشابه.

در یادداشت Equinix برای ما آمده است: “به عنوان یکی از 15 اقتصاد بزرگ جهان و دومین اقتصاد بزرگ در آمریکای لاتین ،” مکزیک همچنان یک نقطه روشن در اقتصاد دیجیتال LATAM است. مکزیک در فهرست خدمات آنلاین سازمان ملل (OSI) در میان 193 کشور در رتبه 38 قرار دارد. شاخص جهانی اتصال جهانی (GXI) تخمین می زند که نرخ رشد پهنای باند اتصال مکزیکو سیتی تا سال 2023 به 53 درصد CAGR برسد. مکزیکو سیتی به عنوان بخشی از توافق نامه جدید با GIC سایت یک مرکز داده xScale خواهد بود. “

در همین حال ، منطقه آسیا / اقیانوس آرام ، به گفته این شرکت ، انتظار می رود 49 درصد رشد سالانه در همان دوره داشته باشد ، با رشد توکیو با 48 درصد CAGR.

نقشه xScale [1280 px].jpg

بنابراین ، پس از بررسی این نقشه ، کجای اعتقاد Equinix به عنوان شهرهای دارای اولویت برای ایجاد امکانات جدید xScale شناخته شده است؟ این شرکت با لیستی از هشت کلانشهر به ترتیب زیر پاسخ داد: فرانکفورت ، هلسینکی ، مادرید ، میلان ، پاریس ، ورشو ، مکزیکو سیتی و سائو پائولو.

ارائه دهندگان خدمات ابری چگونه از منابع امکانات xScale استفاده می کنند ، و چه عواملی باعث تفاوت این استفاده از ابر مقیاس می شود که ما آن را شناختیم؟

این شرکت پاسخ داد: “با مراکز داده xScale ، شرکت های فوق مقیاس می توانند استقرارهای اصلی را به ردپای موجود در نقطه دسترسی خود در Equinix اضافه کنند” ، “رشد آنها را در یک سیستم عامل امکان پذیر می کند که می تواند بلافاصله 63 مترو جهانی را پوشش دهد و در یک فضای پرانرژی به طور مستقیم ارتباط برقرار کند. مجموعه ای از اکوسیستم ها ، به مشتریان و شرکای تجاری استراتژیک آنها. “

یادداشت ادامه داد ، سرویس های لبه Equinix مستقیماً به نقاط دسترسی xScale متصل می شوند و در نتیجه امکان اتصال سریعتر به کاربران نهایی را فراهم می کنند. شرکت ادامه داد ، اپراتورهای فوق مقیاس می توانند هم هسته و هم نقطه دسترسی خود را در یک ارائه دهنده واحد ادغام کنند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور