سایت ها می توانند پاپ آپ ها را بر اساس موقت نمایش دهند

جان مولر از گوگل می گوید ، به شرطی که پنجره های بازشو موقتی باشد ، سایتها می توانند پنجره های بازشو را نمایش دهند بدون اینکه تحت تأثیر مجازات بینابینی موبایل قرار گیرند.

از زمان مجازات بینابینی intrustive در سال 2016 ، کلمه Google این بوده است که از نمایش پنجره های بازشو به بازدیدکنندگان تلفن همراه جلوگیری کند و یا اینکه صفحات شما در جستجو بی ارزش شود.

اکنون ما یاد گرفته ایم که نمایش پنجره های بازشو در تلفن همراه ، حداقل برای مدت زمان محدود ، ایمن است.

مجازات بینابینی مزاحم در لیست اولویت های تیم هرزنامه وب گوگل زیاد نیست ، مولر می گوید.

این موضوع در جریان ساعت اداری جستجوی Google Central که در 22 ژانویه برگزار شده مطرح شده است. سوالی از مالک سایت ارسال شده است که در مورد استفاده از پنجره بازشو برای مدت محدود برای موبایل برای گرفتن سرنخ سوال دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مالک سایت می خواهد به مدت یک هفته نظر سنجی انجام دهد و با یک پنجره بازشو توجه بازدید کنندگان را به آن معطوف کند.

آیا سایت می تواند بدون کاهش ارزش نتایج جستجو این کار را انجام دهد؟

آنچه مولر می گوید در اینجا است.

جان مولر از گوگل در پاپ آپ ها و جستجوی موبایل

مولر می گوید برای نمایش موقت پنجره های بازشو برای بازدیدکنندگان موبایل ، بعید است سایتی در نتایج جستجو کاهش یابد.

حتی اگر Google سایت را بی ارزش کند ، از نتایج جستجو حذف نمی شود. حتی می تواند با وجود پاپ آپ به رتبه بندی برسد.

مولر توضیح می دهد ، آنچه به عنوان “مجازات” بینابینی شناخته می شود ، بیشتر یک عامل رتبه بندی ظریف است. در عین ظریف بودن ، می تواند تا حدی در یک سایت در رتبه بندی جستجوی گوگل حساب کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگر می خواهید از یک پاپ آپ موبایل استفاده کنید ، مولر توصیه می کند که آن را طولانی نگه ندارید و آن را به هر بازدید کننده ای که در سایت شما قرار دارد نشان ندهد.

“من فکر نمی کنم ما یک وب سایت را برای چنین مواردی مجازات کنیم. تیم اسپم وب کارهای دیگری غیر از مجازات یک وب سایت به دلیل داشتن یک پنجره بازشو دارد.

دو جنبه وجود دارد که می تواند وارد عمل شود. از یک طرف ، از طریق تلفن همراه ، سیاست بینابینی نفوذی وجود دارد ، بنابراین این ممکن است موضوعی باشد که باید مراقب آن باشید که آن را خیلی طولانی نگه ندارید یا آن را به طور مداوم به همه نشان نمی دهید.

با استفاده از این خط مشی ، بیشتر یک عامل رتبه بندی ظریف است که اگر می بینیم هنگام بارگیری صفحه ، محتوای مفیدی در صفحه وجود ندارد ، برای تنظیم رتبه کمی از آن استفاده می کنیم. این چیزی است که می تواند وارد عمل شود ، اما بیشتر چیزی است که یک امر موقتی است. “

بیایید بگوییم شما شروع به نمایش پنجره های بازشو برای بازدیدکنندگان تلفن همراه می کنید و قصد دارید این کار را برای بازه زمانی کوتاه انجام دهید ، اما Google بلافاصله سیگنال را می گیرد. پس چه اتفاقی می افتد؟

این چیزی نیست که برای همیشه در برابر سایت شما حساب شود. مولر می گوید گوگل وقتی سایت شما را دوباره بازیابی می کند و می گوید پنجره بازشو برداشته شده است ، حرکت خواهد کرد.

“اگر این نظرسنجی را به مدت یک هفته یا بیشتر در سایت خود داشته باشید ، در این مدت ممکن است ما آن سیگنال را انتخاب کنیم ، ممکن است به آن سیگنال پاسخ دهیم و سپس اگر آن را حذف کرده باشید ، می توانیم ادامه دهیم. بنابراین این طور نیست که در آنجا اثر ماندگاری ایجاد شود. “

سرانجام ، مولر اضافه می کند که اگر سایت ها به جای محتوای مناسب ، یک پنجره بازشو نمایش دهند ، می توانند با مشکل روبرو شوند. بهتر است این کار را نکنید زیرا Google محتوای موجود در پاپ آپ را فهرست بندی می کند که به رتبه بندی آسیب می رساند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“جنبه دیگری که می خواهید مراقب آن باشید این است که اگر به جای محتوای عادی خود ، پاپ آپ را نشان می دهید ، ما محتوای پاپ آپ را فهرست خواهیم کرد. اگر علاوه بر محتوای موجود ، که به نظر می رسد مورد مشابه باشد ، پاپ آپ را نیز نشان می دهید ، ما همچنان محتوای موجود را برای فهرست بندی داریم و به نوعی اشکالی ندارد. “

س questionال و پاسخ کامل را در فیلم زیر بشنوید:

https://www.youtube.com/watch؟v=MGAedxutADU

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور