جان مولر از گوگل اطلاعات بیشتری در مورد پیام مزاحم “کشف شد – اما در حال حاضر فهرست نشده” در کنسول جستجوی گوگل ارائه کرد. مولر به مجموعهای از توییتها در مورد آنچه در گوگل میگذرد، پاسخ داد، وقتی آنها تصمیم میگیرند URL را فهرستبندی نکنند.
آیا نمایه سازی گوگل باگ شده است؟
بحثهای متعددی در توییتر و فیسبوک در مورد اعلامیههایی وجود دارد که نشان میدهد URL کشف شده است اما ایندکس نشده است زیرا کار بر روی محتوا و دیدن آن که به نظر میرسد توسط گوگل رد میشود مشکلساز است.
جستجوی حرفه ای بازاریابی دن شور (@dan_shure) یک موضوع توییتر در مورد این موضوع راه اندازی کرد و به اشتراک گذاشت که چگونه یک مقاله جدید کشف شد اما ایندکس نشد.
Dan مثالی از یک سایت مشتری را به اشتراک گذاشت که دو مقاله منتشر کرد و روزها به عنوان کشف شده نشان داده شد اما در حال حاضر ایندکس نشده است.
آنها URL ها را برای خزیدن مجدد ارسال کردند اما گوگل اساساً به آن صفحات پشت کرد و از فهرست کردن آنها خودداری کرد.
آیا ممکن است URL پس از کشف مسدود شود؟
بنابراین دن این ایده را مطرح می کند که شاید خود URL، پس از کشف و فهرست نشدن، در این مرحله رایت شود و تصمیم بگیرد URL قدیمی را حذف کند و محتوا را در یک URL جدید قرار دهد.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
این یک ایده واقعا خوب است که URL قدیمی را حذف کنید و اساساً با یک URL دیگر دوباره امتحان کنید.
او توییت کرد:
بنابراین تا جمعه گذشته بیش از 10 روز منتظر بودیم (حتی پستهای جدید ایندکس میشدند)
فکر کردم، آیا خود *URL* “دنگ شده است”؟
بنابراین یکی از پستها را حذف کردیم، همان محتوا را دقیقاً کپی/پیست کردیم و در صفحه جدیدی با URL کمی متفاوت و تاریخ انتشار جدید دوباره منتشر کردیم.
دن در ادامه داد توییت بعدی:
“پست در URL جدید (اما همان محتوا) بلافاصله (بدون ارسال آن به GSC) فقط در چند ساعت نمایه می شود.
هر چند پست دیگری که به حال خود رها کردیم هنوز ایندکس نشده بود.
اکنون میخواهیم آن را به یک URL/تاریخ جدید منتقل کنیم و ببینیم آیا همان اتفاق میافتد.”
دن به این نتیجه رسید که باید چیزی در مورد آن URL وجود داشته باشد.
ما میدانیم که گوگل محتوا را با استفاده از URL بهعنوان «شناسه» اصلی که همه سیگنالها با آن مرتبط میشوند ایندکس میکند. بنابراین اگر URL در اولین گذر «کشف شد، اما فهرستبندی نشد»، به نوعی «دینگ» دریافت میکند. ” – اگر با این مشکل مواجه شدید شاید چیزی را امتحان کنید”
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
هیچ چیز جدید یا خاصی در مورد کشف / فهرست نشده است
جان مولر از گوگل این سوال را مطرح کرد که آیا این ابزار مردم را گیج می کند و آیا گوگل باید آن را حذف کند یا خیر.
هیچ چیز واقعاً خاص یا جدیدی در مورد “کشف / فهرست نشده” وجود ندارد – بیشتر فقط این است که قبلا (قبل از اضافه شدن به SC) چیزی نبود که شما دیده اید. اساساً “ما شما را دیدیم، اما شاید بعداً یا هرگز”. آیا خیلی مردم را گیج می کند؟ باید حذفش کنیم؟
— ? جان ? (@JohnMu) 8 نوامبر 2021
پرش در لبه نمایه سازی
مولر اذعان کرد که گاهی اوقات همان محتوا در شرایطی که سایت در یک URL جدید نمایه می شود.پرش در لبه نمایه سازی” که می تواند به معنای چیزهای زیادی مانند کیفیت کلی سایت باشد.
این واقعا بینش مفیدی که مولر به اشتراک گذاشت:
“بله، ممکن است اتفاق بیفتد. اما ممکن است یک هفته بعد دوباره حذف شود یا یک URL دیگر حذف شود.
اگر در لبه نمایه سازی هستید، همیشه نوسان وجود دارد.
اساساً به این معنی است که شما باید گوگل را متقاعد کنید که ارزش ایندکس کردن بیشتر را دارد.”
جان با یک توضیح عمیق تر:
«از آنجایی که ما درک درستی از URL نداریم (ایندکس نشده است)، باید بقیه سایت را برای درک بهتر زمینه بالقوه آن در داخل سایت و در بقیه وب جستجو کنیم. آیا این چیزی است که وب منتظر آن بوده است؟ یا فقط یک ویجت قرمز دیگر است؟»
هنگامی که برای توضیح نحوه متقاعد کردن Google برای فهرست کردن چیزی فشار داده می شود جان مولر پاسخ داد:
«عظمت.
بسیاری از هیبت.
همه جور هیبتی.
و جذابیت بیشتری اضافه کنید.»
Awesomeness چیست؟
عالی بودن منطقی است و نیازی به توضیح ندارد. اما آن است نوعی مبهم
من چیزی شبیه این را ترجیح می دهم: کاری را که دیگران انجام می دهند را انجام ندهید، فقط آن کاری را انجام دهید که احساس می کنید بهترین است.
یا چیزی شبیه به: چیزی بسازید که در زمانی که تازه با آن موضوع آشنا شده بودید، شما را هیجان زده کند.
بیشتر بهتر نیست
همه چیز در مورد انجام آنده برابر بهتر” انگیزشی است اما ساده لوحانه زیرا بیشتر مساوی بهتر نیست.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
یکی دیگر از اشتباهات رایج این است که رقبا را کپی کنید و از کلمات کلیدی و مترادف یکسان آنها استفاده کنید (انگار جادویی در آن وجود دارد. آنها کلمات کلیدی) زیرا منجر به محتوای بازنویسی شده می شود.
پرینس با کپی برداری از مایکل جکسون معروف نشد، درسته؟
پس چرا سئوکاران اینقدر به الهام گرفتن از چیزی که قبلاً در ده رتبه برتر قرار گرفته است معطل می شوند؟ دیدن رتبه بندی گوگل منطقی است، اما زمانی که یک SEO شروع به بازنویسی آنچه قبلاً رتبه بندی شده است، دیگر معنی پیدا نمی کند.
اگر موضوع را میدانید و در آن مهارت دارید، پس چرا سعی نکنید به کارهایی که رقبا انجام میدهند نگاه نکنید و تمام تلاش خود را انجام دهید؟ ممکن است گوگل یک صدای منحصر به فرد را در سایت شما تشخیص دهد، دیگران آن را عالی بخوانند و احتمالاً مشکلی برای ایندکس شدن نداشته باشد.
نقل قول
بحث توییتر را بخوانید:
آیا «کشف شده – اما در حال حاضر فهرستبندی نشده» میتواند یک URL را در نوعی «فهرست سیاه» قرار دهد؟
آیا “کشف شده – اما در حال حاضر فهرست نشده” می تواند یک URL را در نوعی “لیست سیاه” قرار دهد؟
فکر کردم چیز عجیب و جالبی را به اشتراک بگذارم که با چند پست وبلاگ یک مشتری اتفاق افتاد.
(1/5) (من از انجام تاپیک متنفرم اما این نیاز به کمی جزئیات دارد) ??
— دن شور (@dan_shure) 8 نوامبر 2021
تبلیغات
ادامه مطلب زیر