سایت های دیگر برای ارسال ویدیوهای خود • Yoast

یوتیوب بزرگترین وب سایت ویدیویی در جهان است. روزانه بیش از یک میلیارد ساعت ویدیو تماشا می شود. اما در حالی که یوتیوب خانه اصلی ویدیوها در اینترنت است، مکان‌های دیگری نیز وجود دارد که ارزش بارگذاری ویدیوهای خود را برای دستیابی به مخاطبان گسترده‌تری دارند.

در این پست، لیست جامعی از سایر وب سایت ها و پلتفرم های اجتماعی را ارائه می دهیم که می توانند تعداد قابل توجهی بازدید داشته باشند. ما همچنین به جزئیات در مورد نوع محتوایی که روی هر یک به خوبی کار می کند می پردازیم.

اگرچه یک شبکه اجتماعی بسیار گسترده و چند وجهی است، اما درست است که فیس بوک را به عنوان دومین پلتفرم بزرگ ویدئو در وب پس از یوتیوب در نظر بگیریم. زیرساخت اکتشاف بسیار منفعل تر از YouTube است، زیرا این پلت فرم به شما امکان پخش خودکار محتوای بی صدا را از طریق فید می دهد. با این حال، فیس بوک می تواند یک روش مهم برای توزیع ویدیو برای طیف گسترده ای از محتوا باشد.

مخاطبان فیس بوک بسیار گسترده هستند و بسیاری از جمعیت شناسی را پوشش می دهند. بنابراین اگر در حال تولید محتوا برای یوتیوب هستید، باید در فیسبوک نیز حضور ویدیویی داشته باشید.

توجه داشته باشید که نوع محتوایی که در YouTube به خوبی کار می کند معمولاً در فیس بوک به خوبی کار نمی کند. 95 درصد از بازدیدهای ویدیوی فیس بوک بی صدا هستند و مردم به سرعت از ویدیوهای گذشته رد می شوند. این بدان معناست که اگر می‌خواهید علاقه ایجاد کنید، ویدیوهای شما باید جذاب به نظر برسند. علاوه بر این، آنها باید به‌جای صدا، با زیرنویس‌ها به خوبی کار کنند.

همچنین پلتفرمی از متا، اینستاگرام مانند فیس بوک کار می کند. به خصوص از نظر کشف محتوای آن و تجربه کاربر در درجه اول برنامه محور. اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر ماهانه، اکثرا زیر 35 سال، راهی عالی برای دسترسی به افراد جوان است.

با این حال، فرمت‌های ویدیویی محدودتر از فیس‌بوک هستند. به عنوان مثال، مدت زمان ویدیو به 10 دقیقه محدود شده است. اینستاگرام همچنین حول محتوای جذاب بصری و میان وعده های سریع و سرگرم کننده متمرکز است. سخنرانی‌ها، اسکرین‌کست‌ها و ویدیوهای آموزشی خشک به خوبی کار نمی‌کنند. به همین دلیل بهتر است زیرمجموعه کوچکتری از محتوای بازاریابی خلاقانه خود را در اینستاگرام قرار دهید.

لینکدین از منظر سبک محتوا تقریباً عکس اینستاگرام است، حتی اگر محدودیت‌های فرمت مشابهی را حفظ کند. در اینجا، سر صحبت‌ها، سخنرانی‌ها و آموزش‌های نرم‌افزاری خیلی خوب کار می‌کنند. نیازی نیست که محتوا مانند اینستاگرام از نظر بصری جذاب باشد. از آنجایی که لینکدین حداکثر مدت زمان ویدیو 10 دقیقه دارد، وب سایتی عالی برای ارسال محتوای معمولی و کوتاه B2B است.

با این حال، عملکردهای جستجو و کشف محتوا لینکدین در مقایسه با یوتیوب و فیس بوک نسبتاً توسعه نیافته است. به همین دلیل می تواند خوب باشد که یک محتوا را چندین بار در یک بازه زمانی چند هفته و چند ماه بازنشر کنید تا دسترسی آن به حداکثر برسد.

مانند لینکدین، محتوای ویدیویی در توییتر ماندگاری کوتاهی دارد. اما توییتر هنوز یک ابزار فوق العاده مفید برای توزیع ویدیوها است. به دلیل محدودیت کوتاه مدت ویدیو (2 دقیقه و 20 ثانیه)، نمی‌توانید ویدیوهای YouTube خود را به طور کامل در توییتر نشان دهید. به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم کلیپ‌ها یا تریلرهای ویدیوهای طولانی‌تر را در توییتر به اشتراک بگذارید و به ویدیوی کامل در YouTube یا وب‌سایت خود پیوند دهید. این می تواند یک راه موثر برای به دست آوردن بیشترین استفاده از پلتفرم باشد.

Reddit یک پلت فرم اغلب نادیده گرفته شده برای توزیع ویدئو است. اما دارای یک عملکرد بومی است که از ویدیوهای حداکثر 15 دقیقه پشتیبانی می کند. ناگفته نماند، جوامعی درگیر تقریباً در هر موضوعی که قابل تصور است. همچنین نیازی نیست که محتوا در صفحه اول قرار گیرد تا بازدهی معنادار داشته باشد. کاربران اغلب محتوای قدیمی تر را از طریق جستجوهای طولانی گوگل نیز پیدا می کنند. به همین دلیل است که به شما توصیه می کنیم Reddit را به عنوان منبعی برای بازدیدهای ویدیویی معنی دار در مدت زمان طولانی تری در نظر بگیرید.

با این حال، Reddit یک نقطه ضعف دارد. شما اغلب باید از قبل کمی کار کنید تا مشخص کنید که پست کردن ویدیوها در کدام زیرمجموعه‌ها مناسب‌تر است. علاوه بر این، باید از طریق تعامل پایدار، حساب‌هایی با اقتدار واقعی ایجاد کنید. در غیر این صورت، ناظران مطالب ارسالی شما را نخواهند پذیرفت. به عنوان یک قاعده کلی، شما باید در مورد مکان پست کردن ویدیوهای خود متفکر باشید. ما به شما توصیه می کنیم که ویدیوها را فقط به subreddit هایی ارسال کنید که محتوای شما واقعاً مورد استقبال قرار گیرد.

این روزها، Vimeo در درجه اول یک پلت فرم میزبانی ویدیویی است که هدف آن مشاغل است. اما هنوز یک فهرست راهنمای عمومی و یک موتور جستجو برای ویدیوها دارد. محتوای بسیار خلاقانه و صیقلی برای Vimeo به‌جای ویدیوهای سخنگو یا اسکرین‌کست‌های کم‌هزینه، دستور روز است. با این حال، محتوای برند و تبلیغات می توانند عملکرد خوبی داشته باشند.

توجه داشته باشید که لیست بالا شامل پلتفرم های میزبانی ویدیو مانند Wistia، Cincopa یا VideoPress نمی شود. به این دلیل که آنها پلتفرم هایی را میزبانی می کنند که عملکرد توزیع بومی ندارند. ما همچنین به TikTok اشاره نکردیم، زیرا از کاربران می‌خواهد به‌جای آپلود یک دارایی رسانه‌ای موجود، محتوا را به‌طور خاص برای پلتفرم درون برنامه‌ای ایجاد کنند. Twitch به همین ترتیب محدود کننده است. این فقط از ویدیوهای پخش زنده پشتیبانی می کند، به همین دلیل در این لیست گنجانده نشده است.

همچنین پلتفرم‌هایی که قبلاً فهرست‌های عمومی bing داشتند اما آپلود در آن‌ها را محدود کرده‌اند، مانند DailyMotion یا پلتفرم‌های جدید با تعداد کم کاربر مانند DTube، در این فهرست وجود ندارند.

اگر نامزد مشخصی وجود دارد که فکر می کنید ما از دست داده ایم، لطفاً در نظرات به ما اطلاع دهید!

بیشتر بخوانید: 5 معیار مهم YouTube برای سئو »

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور