سایت های دارای هر محتوای بزرگسال نتایج غنی نشان نمی دهند

جان مولر از گوگل می گوید وب سایت های حاوی هرگونه محتوای بزرگسالان ، صرف نظر از مقدار ، واجد شرایط ارائه نتایج غنی نیستند.

این موضوع در جریان پخش مستقیم ساعتهای جستجوگر جستجوی Google از 11 دسامبر مورد بحث قرار می گیرد. یک مالک سایت از مولر می پرسد که در صورت وجود ، کدام نشانه گذاری ساختار داده در وب سایت های بزرگسالان مجاز است.

مشخص شده است که Google نتایج غنی برای محتوای بزرگسالان ارائه نمی دهد و مولر در پاسخ خود همین را تأیید می کند ، اما این س everyال هر از چند گاهی مطرح می شود.

“من فکر می کنم در رهنمودهای نتایج غنی ما هیچ یک از آنها را نمی گوییم [the rich result types] برای وب سایت های بزرگسالان مفید هستند. اما اخیراً بررسی نکرده ام.

من نمی دانم در آنجا چیزی تغییر کرده است اما حداقل تا آنجا که من می دانم ، انواع نتایج غنی که من از آنها آگاه هستم صریحاً برای وب سایت های محتوای بزرگسالان منظور نشده است. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Google برای محتوای بزرگسالان نتایج غنی ارائه نمی دهد ، اما مجازات یا تنزل مقام در استفاده از علامت گذاری نیز وجود ندارد.

“من فکر نمی کنم هیچ نوع اقدام دستی یا اقدام به اسپم وب وجود داشته باشد که در چنین چیزی اتفاق بیفتد.

بیشتر این چیزی است که سیستم های ما تشخیص می دهند: بنابراین اینگونه نیست که تنزل کند یا هر چیز دیگری. “

از آنجا بحث پر جنب و جوش تر می شود ، زیرا از مولر س isال می شود که اگر محتوای غیر بزرگسالان در وب سایتی که با بیش از 18+ مطلب شناخته می شود ، می تواند نتایج غنی داشته باشد.

مولر به این موضوع می پردازد که آیا دامنه ای می تواند محتوای بزرگسالان داشته باشد یا همچنان واجد شرایط نتایج غنی است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مولر در مورد محتوای بزرگسالان و نتایج غنی Google

مشخص است که Google محتوای بزرگسالان را به عنوان یک نتیجه غنی ارائه نمی دهد. اما اگر یک وب سایت بزرگسالان محتوایی داشته باشد که برای همه مخاطبان بی خطر باشد – آیا برای نتایج غنی واجد شرایط است؟

مولر توضیح می دهد که آیا محتوا برای نتایج غنی واجد شرایط است یا خیر به فیلترهای SafeSearch بستگی دارد. هر محتوایی که از فیلترهای جستجوی ایمن Google عبور نکند ، نمی تواند به عنوان یک نتیجه غنی نمایش داده شود.

اگر اکثر محتوای دامنه از SafeSearch عبور نکند ، Google در قسمت امن باقی خواهد ماند و فیلتر می شود همه محتوا از آن دامنه. بدین معنا که همه مطالب برای نتایج غنی قابل قبول نیستند ، حتی اگر درصدی برای همه مخاطبان بی خطر باشد.

“با بسیاری از فیلترهای جستجوی ایمن ، ما سعی می کنیم آنها را در الگوی URL گسترده تری در یک وب سایت اعمال کنیم. بنابراین اگر ببینیم که یک دامنه کامل در بیشتر موارد محتوای بزرگسالان است و شما قسمت کوچکی دارید که بزرگسال نیست ، پس احتمالاً ما کل دامنه را فیلتر می کنیم. ما می خواهیم در آنجا در سمت امن بمانیم.

اگر زیر دامنه های فردی دارید ، بعضی از آنها بزرگسال هستند و برخی دیگر نیستند ، این کار کمی راحت تر می شود. اگر دامنه های جداگانه دارید ، بدیهی است که درک این موارد برای ما کاملاً راحت تر است که اینها وب سایت های کاملاً جداگانه ای هستند که باید با آنها متفاوت رفتار شود.

مولر اضافه می کند که این امر برعکس عمل می کند. اگر یک وب سایت غیر بزرگسال درصدی از محتوای در نظر گرفته شده برای مخاطبان بزرگسال داشته باشد ، کل دامنه با جستجوی ایمن فیلتر می شود.

“این اتفاق می افتد برعکس ، جایی که برخی از سایت ها ممکن است بخش های طبقه بندی شده برای بزرگسالان را داشته باشند ، و سپس اگر آن بخش در وب سایت اصلی به گونه ای تعبیه شده باشد که جدا کردن آن دشوار است ، پس ممکن است بگوییم که ما این کار را نمی کنیم بدانید چه مقدار از این سایت باید با جستجوی ایمن فیلتر شود.

شاید خیلی زیاد فیلتر کنیم ، شاید به اندازه کافی فیلتر نکنیم. از طرف دیگر اگر آن را به یک زیر دامنه منتقل کنید ، بسیار آسان تر است که بگویید آه با این زیر دامنه باید اینگونه رفتار کرد و با زیر دامنه دیگر نیز باید متفاوت رفتار کرد. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

محتوای بزرگسالان می تواند کل دامنه را غیر قابل قبول برای نتایج غنی کند ، بدون در نظر گرفتن مقدار یا مقدار کمی از محتوای گفته شده در سایت.

برای جلوگیری از فیلتر شدن دامنه کامل توسط SafeSearch ، محتوای بزرگسالان را در زیر دامنه یا در صورت امکان وب سایت جداگانه منتشر کنید.

پاسخ کامل مولر را در فیلم زیر بشنوید:

https://www.youtube.com/watch؟v=lTIR8hM5pbw

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور