ساکنان شهرستان فیرفکس به منطقه بندی مرکز داده فشار می آورند | دانش مرکز داده

ساکنان برن مار، شهرستان فیرفکس، ویرجینیا، شب گذشته یک تلاش منطقه‌بندی مجدد را که می‌توانست یک مرکز داده را به جامعه ویرجینیای شمالی بیاورد، عقب انداختند.

در تفاوتی با نتیجه اعتراضات چند هفته پیش NIMBY در دروازه دیجیتال پرنس ویلیام کانت، مخالفت با درخواست منطقه‌بندی مجدد Plaza 500، مالک ملک را برانگیخت تا در عوض درخواست تعویق نامحدود درخواست منطقه‌بندی کند. مقامات شهرستان فیرفکس پذیرفتند.

هیچ اشاره ای به یک مرکز داده در برنامه منطقه بندی مجدد Plaza 500 ظاهر نشد. اما درخواست برای منطقه‌بندی مجدد درها را به روی ساخت مرکز داده بدون ورودی جامعه باز می‌کرد. ساکنانی که علیه برنامه های صاحب ملک سازماندهی کردند، نتایج حکم ماه جاری را در شهرستان پرینس ویلیام، ویرجینیا، برای تأیید ابتکار دروازه دیجیتال این شهرستان دیدند و تصمیم گرفتند اقدام کنند.

Plaza 500.png
نزدیکی سایت مرکز داده پیشنهادی به پارک شهرداری در برن مار، شهرستان فیرفکس، ویرجینیا.

برن مار در 40 مایلی شرق شهرستان پرنس ویلیام، در نزدیکی پایتخت ایالات متحده، واشنگتن، دی سی، و شمال ویرجینیا را در بر می گیرد. قیمت زمین برای زمین های منطقه بندی شده برای مراکز داده در برخی از مناطق ویرجینیای شمالی نزدیک به 3 میلیون دلار در هر هکتار است. مجله تجاری واشنگتن، که بخش جنوبی فیرفکس را به گزینه ای مقرون به صرفه تر برای مراکز داده ای تبدیل می کند که به دنبال ایجاد در نزدیکی کوچه مرکز داده هستند.

تایلر ری، ساکن برن مار، به شبکه خبری محلی فاکس 5 گفت: «ما تاثیری را که می‌توانست در جوامع دیگر داشته باشد دیدیم و واقعاً نگران شدیم. مرکز، ما به آن گزارش تکیه کردیم تا بگوییم: “ما به عنوان یک جامعه باید خودمان را سازماندهی کنیم، مخالفت کنیم، در غیر این صورت ممکن است این اتفاق برای ما بیفتد.”

با درخواست‌ها و صفحه Google Sites که مخالفت‌های نزدیکی به یک پارک محلی، آلودگی صوتی و خطرات زیست‌محیطی را فهرست می‌کرد، سکوت مالک ملک در مورد برنامه‌های توسعه مرکز داده‌های آینده‌اش را نشانه‌ای از وجود یک مرکز داده در راه دانستند.

به نوبه خود، مالک ساختمان اظهار داشت که منطقه بندی مجدد اجازه می دهد تا تمام بخش های ملک به عنوان انبار مورد استفاده قرار گیرد یا اجاره بخش های خالی ساختمان را تسهیل کند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور