ساختمان مرکز داده املاک دیجیتال سابق “رشد” N. VA Economy | دانش مرکز داده

در معکوس کردن روند منحصر به فرد، کسب و کار محلی جایگاهی را به دست می آورد که زمانی مرکز داده بود.

مزرعه عمودی Beanstalk، یکی از عزیزان ابتکارات توسعه اقتصادی نوظهور ویرجینیای شمالی، امروز به دفتر مرکزی جدید خود نقل مکان کرد. پیچ و تاب: این ساختمان یک مرکز داده سابق است که زمانی متعلق به غول بزرگ دیجیتال Realty بود.

برخی می گویند که با توجه به پوشش بسیار زیاد زمین در ویرجینیای شمالی از سوی مراکز داده، ایجاد تعادل در مجموعه کسب و کارهایی که اقتصاد منطقه را تشکیل می دهند، تازه است.

وندی لمیو، سخنگوی دپارتمان ابتکارات اقتصادی شهرستان فیرفکس، گفت: «این مرکز داده سابق یک ساختمان کوچکتر و قدیمی است که توسط مستاجران احتمالی خیلی کوچک تلقی می شد. “از سال 2016 صاحبان متعددی داشته است و این استفاده مجدد تطبیقی ​​برای نیازهای Beanstalk Farms مناسب بود.”

Digital Realty ساختمان را در سال 2016 (با ضرر 7 میلیون دلاری طبق گزارش The Register) به Netrality Group فروخت. این ساختمان پس از آن چندین بار دست به دست شد تا اینکه توسط Beanstalk به لطف حمایت مالی از صندوق توسعه صنایع کشاورزی و جنگلداری فرماندار ویرجینیا خریداری شد.

شهرستان فیرفکس، ویرجینیا همچنین بودجه کمکی را برای گسترش Beanstalk به ساختمان مرکز داده سابق ارائه کرد. این شرکت کشاورزی عمودی متعهد شد 2 میلیون دلار در سرمایه گذاری های خود سرمایه گذاری کند و در عین حال 29 شغل محلی ایجاد کند و توسعه اقتصادی ایالت و شهرستان را بیشتر تقویت کند.

مزرعه سرپوشیده و عمودی معادل 50 هکتار محصول (مخلوط سالاد تازه، سبزیجات و گیاهان دارویی) در یک مرکز 70000 فوت مربعی تولید خواهد کرد. این سازمان برنده جایزه STEM Catalyst ویرجینیا در سال 2018 برای نمونه اولیه رشد خودکار خود در فضای داخلی شد.

رالف نورثام، فرماندار سابق ویرجینیا، گفت: “ما از پروژه ای حمایت می کنیم که کشاورزی، قدیمی ترین و بزرگترین صنعت ویرجینیا، را با فناوری، یکی از بخش های سریع رشد اقتصاد ما ترکیب می کند.” کارآفرینان مبتکر مانند مایک و جک راس [founders of Beanstalk] در حال نشان دادن این هستند که چگونه مزارع STEM می توانند به پرورش تکنیک های جدیدی مانند هیدروپونیک کمک کنند که محصولات تازه را در دسترس تر می کند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور