زنان در مذاکرات بلاک چین ، NFT ها و تندرستی مالی با لاوینیا آزبورن

لاوینیا آزبورن بنیانگذار زنان در مذاکرات بلاکچین ، یک پلتفرم شبکه ای و آموزشی برنده جایزه است که توجه زنان پویا را در اکوسیستم بلاک چین جلب می کند. او با داشتن سابقه ای در زمینه رفاه مالی ، تمایل خود را برای ارتقاء افراد از نظر مالی ، حرفه ای و شخصی به ارمغان می آورد و به افراد جامعه خود طرز فکر جدیدی در مورد پول ، شغل و فرصت های زندگی آنها می بخشد. این AMA تا 48 ساعت آینده باز خواهد بود. لطفا سوالات و پاسخ های خود را در این تاپیک نگه دارید!

تصویر
عکس پروفایل Akasha Rose Hacker Noon

آکاشا رز

تمرکززدایی و نوآوری حداکثر گرا. لغزش مدیر جامعه CMO مجازی

این موضوع Slogging توسط Akasha Rose ، Limarc Ambalina ، Lavinia Osbourne و Michiel Mulders در کانال رسمی #amas ایجاد شده است و برای خوانایی ویرایش شده است.

بیایید از Lavinia Osbourne ، میزبان برنده جایزه و بنیانگذار Women in Blockchain Talks استقبال کنیم ، یک پلت فرم شبکه ای و آموزشی برنده جایزه که بر زنان پویا در اکوسیستم Blockchain تأکید می کند. در کار خود ، لاوینیا قصد دارد زنان غیر فنی و همچنین ماهر فنی را به این فضای هیجان انگیز و ابتکاری جذب کند.

حتی اگر جامعه WiBT تحت رهبری زنان و جهت گیری آنها باشد ، جامعه برای همه جنسیت ها باز است. لاوینیا با سابقه ای در زمینه رفاه مالی …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور