زنان در فناوری اطلاعات: پیشرفت در فرهنگ نیروی کار، اما مشکلات همچنان ادامه دارد | دانش مرکز داده

زنان در حوزه فناوری و فناوری اطلاعات هنوز با چالش کار و رشد شغلی خود در محیطی تحت سلطه مردان مواجه هستند و سازمان ها باید تلاش هماهنگ تری برای حذف عناصری که نباید در محیط کار پذیرفته شوند، مانند آزار و اذیت، انجام دهند.

اینها از جمله نتایج یک نظرسنجی انسونو از 1500 زن کارمند فناوری تمام وقت در ایالات متحده، بریتانیا و هند بود که نشان داد در ایالات متحده، از هر پنج زن، یک زن گزارش می‌دهد که آزار جنسی و آزار کلامی را تجربه کرده است.

کمالس لاردی، مدیر عامل Valtech در سوئیس، می‌گوید نگران‌کننده‌ترین عنصری که برای او برجسته شده است، تجربیاتی است که زنان با آزار و اذیت و آزار در محل کار مواجه می‌شوند.

او می‌گوید: «با وجود اینکه بسیاری از سازمان‌ها ادعا می‌کنند که عناصری برای اجتناب از چنین تجربه‌ای وجود دارد، مایوس‌کننده است که ببینیم این تجربیات غالب می‌شوند. من در دهه‌های 90 و 2000 وارد صنعت فناوری شدم، با این سناریوها مواجه شدم و اغلب به من می‌گفتند که این مسائل مربوط به من است — مطمئنم که بسیاری از زنان با وضعیت مشابهی روبرو بودند.

با این حال، با توجه به سطح آگاهی موجود در مورد چشم انداز فناوری و کسب و کار فعلی، او می گوید که صنعت باید شاهد کاهش چنین اتفاقاتی باشد.

از دیدگاه او، زنانی که قبلاً در پست‌های رهبری هستند، باید از زنانی که در مسیر مشابه قرار می‌گیرند حمایت کنند.

لاردی توضیح می دهد که راهنمایی به ارائه راهنمایی اشاره دارد، در حالی که حمایت مالی به ارائه فرصت ها و ارائه آنها به نقش ها / فرصت ها اشاره دارد.

او می گوید: «این شامل ایجاد و حفظ جامعه ای از زنان است که می توانند یکدیگر را حمایت و تشویق کنند. طبق تجربه من، مردان این کارها را بیشتر از زنان در دنیای تجارت انجام می دهند.

توسعه STEAM را در میان زنان جوان تشویق کنید

لوسیا میلیکا، CISO مقیم جهانی Proofpoint، می‌گوید که بسیاری از زنان از دنبال کردن مشاغل STEAM (برای علوم، فناوری، مهندسی، هنر و ریاضی) دلسرد شده‌اند و اکثریت نیز معتقدند که کمبود مهارت مانع از آن می‌شود.

او با اشاره به گزارش اخیر (ISC) 2 که کمبود متخصصان امنیت سایبری را 2.72 میلیون نفر تخمین می زند، می افزاید: “این به ویژه نگران کننده است زیرا صنعت امنیت سایبری با شکاف عمیق استعداد روبرو است.”

او می‌گوید: «این عدد شگفت‌انگیز با در نظر گرفتن خطر جدی کمبود کارکنان در سازمان‌هایی است که در تلاش برای اجرای حفاظت‌های سایبری قوی هستند.

از دیدگاه میلیکا، بزرگترین چالش پیش روی زنان در فناوری اطلاعات امروز، فقدان الگوهای نقش است.

او می‌گوید: «زنان باید الگوهایی باشند که می‌توانند به ذهن‌های جوان، به‌ویژه زنان بیشتر و رهبران اقلیت‌ها الهام بخش باشند». «حتی در سطح فردی، هر یک از ما – معلمان، والدین و سایر بزرگسالان تأثیرگذار – می‌توانیم بذر را بکاریم و درک بین جوانان را در مورد اهمیت مشاغل فناوری اطلاعات و اینکه چگونه این مسیر شغلی می‌تواند تفاوتی در جهان و جامعه ما.»

او اضافه می کند که تعصب در استخدام و نابرابری در پرداخت، همراه با فقدان الگوهای نقش زن، رهبران، و فرصت های پیشرفت، همگی زنان را از دنبال کردن حرفه STEAM منصرف می کند.

میلیکا خاطرنشان می‌کند: «زنان باید هم برای استخدام شدن و هم برای پیشرفت شغلی خود بسیار سخت‌تر کار کنند – که شاید توضیح دهد که چرا 52 درصد از زنان در امنیت سایبری مدرک تحصیلات تکمیلی دارند، در حالی که تنها 44 درصد از مردان».

او اضافه می‌کند که این صنعت نیز در سنین پایین کار خوبی انجام نداده است.

مقاله کامل را در سایت خواهر ما هفته اطلاعات بخوانید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور